Ik solliciteer trouwens alleen op concrete vacatures, ga niet allemaal open sollicitaties sturen
Verder kijk ik ook echt of ie passend is qua ervaring, maar bijna overal vragen ze meerdere jaren ervaring. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik solliciteer trouwens alleen op concrete vacatures, ga niet allemaal open sollicitaties sturen
Verder kijk ik ook echt of ie passend is qua ervaring, maar bijna overal vragen ze meerdere jaren ervaring.
.
Ik zit btw op de Hanze hogenschool, Grun. Ben er vrijdag weer, dus kan t dan vragen maar ik ben erg benieuwd geworden:D
. Sisco4life schreef:Hmm..even een studievraag. Klasgenoot van mij komt met de volgende wijsheid:
In het 2de jaar hoef je maar 40 van de 60 punten te halen om door te gaan. De rest komt dan te vervallen. (m.a.w. ik kan de toetsen kiezen die ik wil maken/ makkelijk vind en de rest laat ik voor wat het is).
Dat kan toch niet kloppen? Van de Propedeuse weet ik overigens wel hoe t zit. Het 2de jaar is voor mij een raadselIk zit btw op de Hanze hogenschool, Grun. Ben er vrijdag weer, dus kan t dan vragen maar ik ben erg benieuwd geworden:D
Die mag je alleen gewoon in het 3e jaar doen. Als je in het 2e jaar minder dan 40 pnt haalt mag je (als ik het me goed herinner) niet op stage of je krijgt een negatief studieadvies, oftewel, je moet van school..
Vind jouw verhaal logischer. Aan t eind van de rit moet je gewoon alles gehaald hebben
Dat zou ook wat zijn, kan je mooi de moeilijkere vakken laten vallen..
Vreemd dat de uni nog niet zo'n harde lijn inneemt, daar mag je op tentamens wel een 5,0 halen, als je maar kunt compenseren binnen het vak. LuvdaTossa schreef:Ja ik ook wel, maar bij 5,3en blijft het best wel zuur. Uiteindelijk heb ik het vak én op een ander tijdstip én in een andere vorm mogen doen. Gelukkig een 8,7Vreemd dat de uni nog niet zo'n harde lijn inneemt, daar mag je op tentamens wel een 5,0 halen, als je maar kunt compenseren binnen het vak.
Gelukkig niet nodig gehad.
. Nouja dit is eigenlijk een accountancy studenten topic en verder behoorlijk inactief dus de kans dat je hier iemand vind is niet heel erg groot.
.