Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NonaWen schreef:Ik werk momenteel bij een schoonmaakbedrijf, en bij de thuiszorg als A-hulp..'t is wel leuk (het laatste) maar ik wil écht doen waar ik voor geleerd heb..
Heb afgelopen week gesolliciteerd bij een bedrijf hier in de buurt, ze zochten nog iemand.. Maar jah, wéér afgewezen..
x_spekkie_x schreef:Oh god, dat systeem, vreselijk ja! En ik kon dus geen passende functietitel vinden voor een aantal van mijn banen... Voor het UWV zelf was dat geen probleem, werd mij verteld bij de intake, als de data maar kloppen (voor hun systeem). Maar om actief je CV op werk.nl te zetten... dat werkt dus niet
Bergje schreef:O, als jij al te oud bent, dan ben ik bejaard met m'n 34......Ik ga er maar vanuit dat het straks gewoon goed komt als ik eenmaal aan het solliciteren kan. Positief denken.... Al denk ik dat ik er qua salaris wel aardig op achteruit zal gaan.
LimaMambo schreef:dat is mijn nadeel ook.. de baantjes die ik nu WEL kan krijgen, verdienen allemaal minder dan mijn WW nu is.. en sorry, dat neem ik nieet aan, want ik wil er niet op achteruit gaan.. niet nu mijn WW nog een maandje of 7 loopt
pluisje88 schreef:Ik ben nu al een jaar actief aan het solliciteren. Maar 0 reactie. Echt irritant. Ben al ongeveer 100 brieven verder maar het helpt allemaal niks.
Ik zoek een baan bij personeelszaken, maar reageer op al het administratieve. Daarnaast ook andere dingen die ik leuk vindt. Nu een sollicitatie lopen bij een ruitersportzaak
pluisje88 schreef:Nee parttime, moet omdat ik ook nog een deeltijd HBO opleiding volg.
Dat van die nette berichtjes is hier niet aan de orde, van de helft hoor je nooit van je leven meer wat terug. Stomme zooi!