Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bzoem schreef:Hallo!
Misschien hebben jullie dé tip voor mij.
Ik werk momenteel met 2 oproepcontracten in de horeca. Wat 3x niks is dus.
Punt is dat ik zwanger ben en dat ik echt zwaar op zie tegen mijn verlof want mijn gemiddelde is echt super beroerd.
Vorig jaar had ik een vaste aanstelling bij een locatie, maar die heeft een nieuwe eigenaar die liever andere uitzendkrachten inzet. Dus daar word ik amper ingepland.
M'n andere contract is voornamelijk staand werk en alleen en op veel verschillende locaties door het land. Dat ga ik dus ook niet volhouden tot m'n verlof.
Nu heb ik gesolliciteerd op een 20 uur contract in de hoop dat het makkelijker werken is in een team. Maar daar durf ik niet te vertellen dat ik zwanger ben.
Ik kom overigens uit de zorg, maar dat is straks lichamelijk ook niet te doen.
In huis heeft mijn vrouw een kinderopvang en die loopt opzich prima, maar van die inkomsten betalen we nu de bruiloft en andere kosten af. We hebben wel echt ook inkomsten van mijn kant af nodig, maar een uitkering oid heb ik natuurlijk geen recht op. En nu we getrouwd zijn en toeslagpartners zijn vervalt ook de huur en hogere zorgtoeslag vanwege de inkomsten uit eigen zaak.
Op dit moment is mijn vrouw ziek en draai ik de opvang. Waardoor ik dus zelf ook geen diensten kan aannemen. We hebben wel een derde persoon die ons helpt, maar dat kost natuurlijk ook weer wat om haar in te zetten.
Iemand enig idee of de UWV mij hier mee kan helpen?
Of iemand die een meer zittende functie weet?
Dimple schreef:Marcella schreef:Kreeg vandaag dus een mailtje of ik even met spoed wil tekenen en opsturen van contract.....grapjassen.
Ze zitten wel te pushen he!