Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En de mensen die nog tentamens moeten maken: heel veel succes. Jullie kunnen het. 
Voor bedrijfseconomie/salaris administratie had ik een 5.6, terwijl dat door bijna iedereen onvoldoende wordt gemaakt. Voor mijn onderzoek tentamen heb ik een 6.0 en voor ons onderzoek hebben we ook een 6.0 gekregen. Voor recht een 7.0, voor recruitment een 7.3 voor Engels een 7.8 en voor SBV een 6.9. Het enige wat ik nog terug moet krijgen is mijn stageverslag (die de vorige keer afgekeurd was en ik weet niet of hij nu wel goedgekeurd gaat worden..
) en mijn enige herkansing, organisatie psychologie. Die ging voor mijn gevoel net zo slecht als de eerste poging (4.9), dus ik hoop dat ik daar 0.6 extra bij heb kunnen banketstaaf ten opzichte van de vorige keer.. Ik ben dus sinds gisteren officieel over, want ik heb nu 45 studiepunten!
Als mijn stageverslag + mijn herkansing voldoende zijn, heb ik alle 60 studiepunten en dus mijn P. Ik ben dus echt een beetje zenuwachtig steeds m'n mail aan het checken, hahaha..

!
Als ik deze haal hoef ik weer een toets minder te maken komend schooljaar ;D