Gefeliciteerd! Ja die wachttijden Mijn vriend vliegt 4 juli naar Londen en we hadden eigenlijk zoiets van ja, tegen die tijd kan ik 'm wel naar Schiphol brengen. Maar ondertussen vrees ik daarvoor
Rijlesdromen.. Niet werkende remmen, ongelukken, deuken en schade aan de auto, politie achter me aan omdat ik rijd zonder rijbewijs en hoe vaak ik al wel niet gezakt ben.......
Ik heb de 13e mijn (onofficiële) TTT en ik vind het doodeng. Nog geen examendatum, maar geloof niet dat ik dat zo erg vind nog..
erg he die wacht tijden tussen de examens ? Gelukkig heb ik me rijbewijs en me auto al !! en nu leukste ik zeg dat van de zomer weer wilt gaan Fietsten KOEK KOEK !!
Vandaag weer les. Hoop dat hij dan een datum heeft voor de het examen want hij zou nog contact met me opnemen. Hoop dat het geen 2 maand gaat duren. Het liefst voordat we in mei een weekend weg gaan.
Op een of andere manier heb ik vandaag niet zo veel zin in de les.
Liesjeloef
Geplaatst: 01-04-15 10:13
Hopelijk kan je snel weer terecht Hylkje..
Ik heb zo ook weer les.. Vreesde nog even voor het weer maar het valt gelukkig best mee..
Wat een wind zeg.. Moest op de snelweg wel even extra goed m'n stuur vasthouden. Waren nog geen uur onderweg of we konden al terug naar de garage omdat we een kapot remlicht hadden..