als ik bio haal heb ik mn p ook! Iedereen die zn p heeft gefeliciteerd!!!
En iedereen die nog even moet heel veel succes!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
als ik bio haal heb ik mn p ook! 

__laura schreef:Nou soloro ik vind het knap dat je met die beperking al zo ver bent gekomen! Ik heb een vriendin met dezelfde beperking en die kan maar 5 uurtjes per week naar school... Echt respect hoor!
soloro schreef:__laura schreef:Nou soloro ik vind het knap dat je met die beperking al zo ver bent gekomen! Ik heb een vriendin met dezelfde beperking en die kan maar 5 uurtjes per week naar school... Echt respect hoor!
Na school ben ik ook helemaal op en heb ik vaak geen energie meer om huiswerk te maken. Dit komt ook behoorlijk in de knoei met mijn leerwerk, waardoor mijn tentamens nu niet gelukt zijn (doordat het én eind van de periode is én veel stress, dat werkt niet samen). Ik knok er keihard voor, ga over mijn eigen grenzen heen want ik WIL dit.. en ik ben ook wel blij dat ik zover gekomen ben, alleen een beetje balen dat het net die 52 niet zijn. Oh ik ben trouwens perfectionistisch, vandaar dat ik van mezelf alles MOET halen en ben ik nu vreselijk teleurgesteld dat het niet is gelukt. Ook al weet ik dat ik alles gegeven heb wat erin zit qua functiebeperking. Naja hopen dat de examencommissie dit ook inziet en besluit me over te laten.. En anders wordt het opzoek naar een andere opleiding.
__laura schreef:Na school ben ik ook helemaal op en heb ik vaak geen energie meer om huiswerk te maken. Dit komt ook behoorlijk in de knoei met mijn leerwerk, waardoor mijn tentamens nu niet gelukt zijn (doordat het én eind van de periode is én veel stress, dat werkt niet samen). Ik knok er keihard voor, ga over mijn eigen grenzen heen want ik WIL dit.. en ik ben ook wel blij dat ik zover gekomen ben, alleen een beetje balen dat het net die 52 niet zijn. Oh ik ben trouwens perfectionistisch, vandaar dat ik van mezelf alles MOET halen en ben ik nu vreselijk teleurgesteld dat het niet is gelukt. Ook al weet ik dat ik alles gegeven heb wat erin zit qua functiebeperking. Naja hopen dat de examencommissie dit ook inziet en besluit me over te laten.. En anders wordt het opzoek naar een andere opleiding.
Als de examen commissie zich een beetje inleest zullen ze toch wel begrijpen dat dit al een hele goeie prestatie is! Jullie moeten wel veel punten halen zeg! Wij hoeven er maar 48!

Rebeccaa schreef:Wij hebben 45, maar dat komt neer op 2 tentamens niet halen, aangezien wij studiepunten krijgen in blokken van 7.5. Is ook niet ideaal..
Ik hoop dat je alsnog over mag! Mag je niet een extra herkansing aanvragen door je beperking? Wij hebben iemand die aan medicatie zit waardoor haar concentratie minder is en die mag alles een extra keer maken.
LauraSaskia schreef:Gefeliciteerd met de propedeuses! Ik heb helaas gisteren te horen gekregen dat een herkanste opdracht is afgekeurd, waardoor ik te weinig punten heb om over te gaan en ik dus een bas heb. Moet nu op zoek naar een nieuwe opleiding, maar weet mn god niet wat...
En wil eigenlijk in Amsterdam blijven studeren, want anders moet ik m'n kamer die ik via DUWO huur uit..