Ik heb inderdaad enige tijd geleden contact gehad met het TCC. Ik zal het eens bij mijn klantmanager van het UWV voorleggen, destijds was afgesproken dat ik zelf wel in staat was om een werkervaringsplaats te vinden. Nou dat valt dus ook al tegen...
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Denica schreef:Hallo mede werkzoekenden! Ik zou graag mee komen kletsen, kan wel wat positieve verhalen gebruiken en hoop dat ik jullie misschien ook nog wat kan helpen.
Ik ben sinds maart afgestudeerd. Ik heb psychologie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen, met een master klinische psychologie. Mijn master heb ik cum laude afgerond, ik heb altijd vrijwilligerswerk gedaan bij Slachtofferhulp en heb diverse bijbaantjes gehad. Helaas gaat mijn banenzoektocht nog verre van goed. Voor mijn gevoel heeft reageren op vacatures op internet totaal geen zin, er zijn zoveel concurrenten!
Momenteel heb ik gelukkig een betaald vakantiebaantje bij Slachtofferhulp, vanaf september ben ik echter weer werkloos. Ik ben benieuwd naar al jullie verhalen en ervaringen en kom dus graag meepraten.
Denica schreef:Zijn er mensen hier die ervaring hebben met een werkervaringsplaats? Ik ben nu zoiets maar aan het overwegen, maar vind het ook heel lastig hoe ik dat aan moet pakken.
Heino schreef:Denica schreef:Zijn er mensen hier die ervaring hebben met een werkervaringsplaats? Ik ben nu zoiets maar aan het overwegen, maar vind het ook heel lastig hoe ik dat aan moet pakken.
Ik heb twee keer een werkervaringsplaats gedaan, eentje van vier maanden lang een middag per week, de ander ben ik na twee maanden (ook een dag per week) gestopt omdat ik een baan gevonden had. Heel andere doelgroep, dus of die werkervaringsplaats mijn kansen vergroot heeft weet ik niet. Maar voor mijn gevoel was het wel erg nuttig, je wordt er wel zelfverzekerder van en dat stroomt weer door naar je brieven en gesprekken
Denica schreef:Hallo mede werkzoekenden! Ik zou graag mee komen kletsen, kan wel wat positieve verhalen gebruiken en hoop dat ik jullie misschien ook nog wat kan helpen.
Ik ben sinds maart afgestudeerd. Ik heb psychologie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen, met een master klinische psychologie. Mijn master heb ik cum laude afgerond, ik heb altijd vrijwilligerswerk gedaan bij Slachtofferhulp en heb diverse bijbaantjes gehad. Helaas gaat mijn banenzoektocht nog verre van goed. Voor mijn gevoel heeft reageren op vacatures op internet totaal geen zin, er zijn zoveel concurrenten!
Momenteel heb ik gelukkig een betaald vakantiebaantje bij Slachtofferhulp, vanaf september ben ik echter weer werkloos. Ik ben benieuwd naar al jullie verhalen en ervaringen en kom dus graag meepraten.