Oh, in twee maanden leer je elkaar echt wel al goed kennen hoor! Tuurlijk, het is onwijs weinig. Maar ik kwam er wel zeker 5x pw. Het enige wat ik dan deed was poetsen, knuffelen en longeren. Omdat ik niet reed is je band dan echt wel al stukken sterker. Verder deed ik ook met haar aan parelli en was ze al zo veel rustiger op stal dan toen ze er kwam.
Ik ben zojuist helemaal natgeregend en vooral gehageld, auw
Met Serena ging het wel lekker, heb weer even met haar gefreestyled! Het stelt nog niet veel hoor, ik ben allang blij als ze niet de hele tijd alleen maar rondjes crosst maar af en toe luistert naar de commando's die ik geef
Vooral de tweede zou ik zo in willen laden en mee willen nemen . Had het wellicht niet moeten doen, maar heb de Bokker een berichtje gestuurd met de vraag hoe groot mams was, om een idee te krijgen van de hoogte die ze gaat halen... Wat een mooi meisje!
Ja, eigenlijk wil ik dat wel graag. Op de korte termijn is dat nog niet mogelijk, maar ja, dit is een pas geboren veulen dus dat zou sowieso nog even duren voor die bij de moeder weg kan. Ben niet op zoek hoor, ik kwam dit veulen toevallig tegen...
maar ze wordt toch al met 6 maanden afgespeend en zolang is dat toch niet.
Welke van de twee vind je leuk?
Pacific
Geplaatst: 20-12-14 22:36
Dat is toch weer een half jaar de tijd om te sparen en zaken te regelen .
De laatste
Maar hee, misschien is er al een ander huisje gevonden, ik heb verder nog helemaal niet geïnformeerd ofzo hoor. Dus kans dat het wat wordt acht ik klein, maar wilde jullie dat leuke topic niet onthouden! Misschien dat er wat gebeurt binnenkort waardoor het goed mogelijk is om een tweede pony te kopen, wie weet...
Ja, ik zou het erg leuk vinden ! Grootste droom is een eigen stukje land om ze op te houden... Ik droom nog even lekker verder, haha!
Ik houd helemaal niet van rijden dus wat dat betreft zou een grote pony of een Shetje niks uit maken, en dan kies ik graag voor de goedkopere optie (scheelt de helft in stallingskosten namelijk). Uiteraard is het me niet alleen om het geld te doen hoor, kleine, eigenwijze ponytjes hebben altijd al mijn voorkeur gehad!
Afwisseling genoeg wat mij betreft, zeker met twee pony's...