ik ben blij als ik straks in mijn bed lig, ben echt heel moe.. normaal slaap ik beter als wat ik vandaag heb gedaan, dus ik begin het nu wel te merken!
Mag jij nachten blijven toen tijdens je zwangerschap? Van zodra er hier vermoeden van zwangerschap is worden we uit de dienst gehaald, alleen nog maar administratie van 8-16u.
Ik begin eigenlijk morgenavond pas met nacht, maar heb mijn ritme al gedeeltelijk omgegooid, zit nu gezellig in de zetel wat thuis-administratie bij te werken.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! hoever ben je nu hier wordt er per persoon volgens mij gekeken tot wanneer je kan blijven werken in de nacht wanneer je zwanger bent. Dus als het gaat..
Ja dat dus. 14 weken nu dus nog pril. Ik ga echt niet overdag werken.
Tanya
Geplaatst: 01-02-16 21:05
Ik zit ook weer in mijn nachten nu, vannacht 3/7 Vanochtend brak mijn fietssleutel af in mijn fiets, op werk. Het laatste wat je wil na zo'n nachtdienst is zoiets, my god. Ik wilde gewoon naar huis, douchen en slapen haha. Gelukkig was er een hele lieve fietsenmaker die me heeft opgehaald, het slot heeft doorgezaagd en er gelijk een nieuwe opgezet.