Ik ook niet. Ik heb net een lange rit gemaakt met mn verzorgpony, waarschijnlijk was het de laatste keer want hij gaat verhuizen Maar het is wel kerstvakantie
Ja, ik vind het echt heel jammer, want het was echt heel leuk om hem te verzorgen. Ik had 2 jaar naar een verzorgpony gezocht en na 2 weken gaat hij al weg...
2 weken is wel minder vervelend dan zoals bij mij, 2 maanden, en dan verkocht worden als je geen afscheid kan nemen. Denk er maar aan, liever nu dan later! Nu valt je band met de pony en wat je hebt opgebouwd al reuze mee. Al blijft het natuurlijk altijd vervelend.
Kerstvieren, fotomeetings, nog meer fotoreportages, project opzetten voor school. Verslagen uitwerken etc. Jaja, druk druk druk.
Ik ben nu ook wel al gewend aan mijn pony. Heb haar sinds maart. Ik heb nu namelijk een beetje al haar knopjes ontdekt, maar er zit nog zoveel meer in, dat moet natuurlijk nog ontwikkelen.
Pacific
Geplaatst: 20-12-14 14:47
Als je een jaar lang alleen maar iedere dag rijdt wen je niet echt aan een pony vrees ik . Een pony is meer dan alleen iets om je sport op uit te oefenen!
Ik weet hoe jullie je voelen, een pony verliezen is nooit leuk...