Ik heb op het bericht van Yvonne gereageerd. Vind het van zo'n grote zaak niet echt netjes om iets zo maar na te apen. Maar het is wel een compliment voor jou Mallootje.
foxy80
Geplaatst: 06-04-13 12:44
Ok dat is wel errug flauw van hun, zelfs de foto erbij is hetzelfde. Enneh, Big Brother is watching you!
Zag op je pagina trouwens dat wij toevallig hetzelfde 'nieuwtje' op onze pagina hebben gezet met 2 u verschil, dat is ook stom toevallig. Ik ben dus geen plagieerder (of plagiater? wat zeg je eigenlijk tegen iemand die plagiaat pleegt?)
Over de strikjes Elke? Dat vind ik dan weer helemaal niet erg, ik had het ook maar van ergens anders gedeeld. Dat was ook een informatief artikel, dus al kopieert de helft van ruitersportland het, dat vind ik alleen maar goed
De foto is nét niet dezelfde, maar wel heel gelijkaardig
Trouwens, met like-share-win acties maken we ons eigenlijk ook allemaal schuldig aan copycat gedrag, dat heeft ook ooit iemand 'bedacht'.. Ik blijf het dus positief bekijken: EJ vindt mij cool!
Next generation van Eskadron. Sluwe marketeers daar, die brengen gewoon 3 collecties dit voorjaar uit met telkens een dikke maand tussen En in de winter ook al 2 gehad met een maandje tussen, dat is dus 5 collecties op 6 maanden
Paan, nav van je opmerking en het wedervaren van Mallootje heb ik nu hopelijk iets unieks opgestart. Ik probeer nu dekking te zoeken voor de digitale stormloop hahaha!
Super leuke ideetjes zeg. Ik ben echt niet zo vindingrijk en zou graag dat wel zijn maar mijn branche leent zich daar ook niet zo voor.
kynshiri
Geplaatst: 08-04-13 07:00
Duplo schreef:
Leuke ideeën gaan er allemaal rond zo
@kynshiri het lettertype op jouw shop is wel moeilijk te lezen, weet niet of dat aan mijn computer ligt?
nee dat kan best wel aan het lettertype liggen. Ik zal er nog eens wat mee spelen, maar was het enige dat qua lay out goed vond overkomen... Geen times new roman op mijn site aub
Dat werkt niet, want dan ga je gewoon via de mail/whatsapp/sms/...
Wel is het me opgevallen dat je bericht met minder likers(je vrienden op je pagina) gedeeld wordt. Het x aantal mensen die het bericht gezien hebben is veel lager dan voorheen altijd. Vind ik ook niet netjes. Mijn likers, liken niet om de helft niet mee te krijgen toch.