LidyK97 schreef:wtf nayomie wat een raar wijf. lekkere docent. gaan wij later beter doen meid
ik voel me nog steeds teook voor pb.. zal morgen jullie allemaal inlichten oke? liefs van mij (stille meelezer op het moment)
Dat gaan wij zeker.
Flicka12 schreef:Yeey mn beschouwing over de pluriforme samenleving eeeindelijk af, wat was dat saai zeg![]()
Topper!

LidyK97 schreef:dat is vreemd moonshine.. kan je alles weer opnieuw zo'n beetje gaan leren
aah balen meliss.. wel voldoende.. maar snap dat je niet erg tevreden bent.
jullie hebben pb.. misschien een wazig verhaal.. maar voel me gewoon zo dom om wat alles wat er is gebeurt.

Melisssx schreef:Nou dat leren voor geschiedenis had ook niet zoveel zin.. Een 5,9Ik dacht echt dat het heel goed ging.. Nou baal ik echt, wil niet erg lukken allemaal
Het is voldoende nog.
Ik had een 4.3 en ging naar een 3.4 na een poos leren dus op zich...

Moonshine schreef:Ik mag pas toetsen herkansen einde van het school jaar.
Dat is toch helemaal niet handig?

Have fun alvast in Berlijn, Harpoon!

xxxJulia schreef:^^ Mooi zo!
Ik moet 8 december Duits en M&O herkansen. Duits moet wel lukken als ik het goed leer, maar voor m&o ben ik een beetje bang. Iemand hier die weet waar je goede uitleg van M&O kan vinden?
Sorry, ik kan je niet verder helpen.

CuteApplePie schreef:Herkansingen gingen voor mijn idee best goed!
Hopen dat t ook echt zo is
Super dat het goed ging!
Resistance, gefeliciteerd met je baantje!
Mehh, ik baal enorm. Aangezien ik het niet openbaar wil hebben, wil ik wel een PB sturen?
ook voor pb.. zal morgen jullie allemaal inlichten oke? liefs van mij (stille meelezer op het moment)