Hoelang zijn jullie nachten? Wij werken nachten van 11U: 20u30 tot 7u30.Moet eerlijk zeggen dat dat soms enorm lang kan duren...
Zo dat zijn lange nachten!Ik werk van 22.45 tot 7.15.Op de andere afdeling werken ze van 23.15 tot 7.15
Ik werk van 04.00 t/m 08.00 uur. Zou graag meer uren willen, maar helaas niet mogelijk bij huidige werkgever/opdrachtgever.
Ja heb me ziekgemeld voor afgelopen nacht, was maar goed ook.. Jeetje 11 uur.. Dat is wel heel lang! Wij werken van 22:45 - 07:15.
Mijn man heeft op het moment nachtdienst en ik lig al op bed maar kan nooit zo goed slapen als hij er niet is
Goedemorgen lijk iets te verbeteren en kom het goed los. Eigenlijk helemaal geen zin om te werken, maar zal wel moeten en dan ook nog 7,5 uur.
Weet ik en dat maakt het nog leuker. Daarom was ik de laatste keer dat ik ongevraagd een zaterdag vrij was behoorlijk woest.
Zo ik zit ook weer, altijd jammer als je gaat slapen voor je nachtdienst en je moet dan uit bed en je weet dat je vriend zo in bed stap! Heel jammer, maar 1/2 diensten dus valt mee .. wie werken er nog meer?
Hier 1 van 6.Had er maar 3, 1 overgenomen van een collega, en 2 geruild.Kijken wat de nachten weer gaan brengen