Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
amandananana schreef:Word druk gekletst hier! Ik zal me nog maar even een keer voorstellen en vanaf nu actief meekletsen haha.
Ik ben Amanda, 22 jaar en ik ben bijna klaar met de opleiding SPH. Ik merk dat er super weinig werk is dus ik solliciteer echt op alles wat ik zie wat ik zou kunnen doen, maar het loopt niet echt. Ik kan gelukkig bij mijn stiefvader op zn werk de administratie gaan doen tot ik iets anders heb, maar ik ga natuurlijk liever gelijk bij een nieuw bedrijf aan de slag!
Op dit moment ben ik een brief aan het schrijven aan de teamleider van de flexpool waar ik nu werk, zij heeft een vacature staan voor zorgadministratie. Heb geen opleiding daarvoor maar ik ga het toch maar proberen.
amandananana schreef:Word druk gekletst hier! Ik zal me nog maar even een keer voorstellen en vanaf nu actief meekletsen haha.
Ik ben Amanda, 22 jaar en ik ben bijna klaar met de opleiding SPH. Ik merk dat er super weinig werk is dus ik solliciteer echt op alles wat ik zie wat ik zou kunnen doen, maar het loopt niet echt. Ik kan gelukkig bij mijn stiefvader op zn werk de administratie gaan doen tot ik iets anders heb, maar ik ga natuurlijk liever gelijk bij een nieuw bedrijf aan de slag!
Op dit moment ben ik een brief aan het schrijven aan de teamleider van de flexpool waar ik nu werk, zij heeft een vacature staan voor zorgadministratie. Heb geen opleiding daarvoor maar ik ga het toch maar proberen.
wat naar!
)!!
De voorwaarden bij P. zijn wel beter (20-28u op contract, vaste groep) en bij de ander (mijn vorig werk) is het oproepfunctie op meerdere locaties en maximaal 20u op contract.

Goed dat je niet meteen hun voorstel tekent.... ik ga mee met de tips van Dimple, om nu lijdzaam te blijven werken tot je ontslag lijkt me ook niet prettig.... Die energie kan je beter steken in het solliciteren!
maar zou zelf niet zo snel verwijzen naar je merrie of gezin...
Is maar een tip hoor, je kan nooit in het hoofd van een recruiter kijken, maar het zou in je nadeel kunnen werken ALS een recruiter denkt ''die is niet flexibel ivm gezin en hobby''.
kaatje77 schreef:Thanks allemaal. Ga mij eerst wederom in de juridische wegen verdiepen. Weer een ww aanvragen en vooral verder solliciteren. Daarnaast blijf ik gewoon werken. Ik houd de eer aan mijzelf

Wie weet of daar wat uit voort vloeit!