Ja, maar helaas zijn onze leraren daar ook achter. Je hebt heel veel kleurtjes nodig wil je schrijven. Bij grieks moesten ook twee jongens schrijven, maar als ze gingen smeken hoefde dat niet. Maar smeken dus op zijn grieks, met knieën vastpakken enz.
Geen idee, heb nog niet gepost haha. Morgen frans proefwerk
Vrijdag gaat de helft van onze klas (ik ook) knutselen met gehandicapten, en de andere helft nemen eten en drinken mee en gaan met de gehandicapten eten. Nou ik ben benieuwd want ik weet van mezelf dat ik niet zo goed tegen gehandicapten kan niet dat ik ze niet "mag" of iets, want zij zijn ook gewoon mensen, maar ik moet me denk ik in houden om ze niet na te gaan doen want ik weet van mezelf dat ik heel snel mensen na ga doen en dat lijkt me dan nou niet erg handig..
Kimara, dat snap ik nou niet! Waarom zou je ze na gaan doen? Mijn tante is ook gehandicapt, ik ga haar toch ook niet na doen? Die mensen kunnen er toch ook niks aan doen. Sorry, ik ben een beetje boos, maar als je dat doet, vind ik je heel laag.
Daarnet iets heel doms gedaan. Mijn zusje moet bonen kweken, en nou moest ze ze namen geven. Dus: boon 1, 2 enz. Maar mijn moeder ging dus andere namen bedenken (annabel, niall, enz.) En toen vroeg ik waarom die bonen zulke rare namen moesten hebben Mijn moeder en zusje lagen bijna onder tafel