ik voel me nog steeds te
ook voor pb.. zal morgen jullie allemaal inlichten oke? liefs van mij (stille meelezer op het moment) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ook voor pb.. zal morgen jullie allemaal inlichten oke? liefs van mij (stille meelezer op het moment)
fijn, je positieve verhalen!
wanneer gaat het nou eens aan met je lover? hihi. je mag me pb'en over wat er is gebeurt!
ik pb morgen iedereen terug en jou ook. juist super lief van je.
angelastolk schreef:jeetje Nayomie..ik had inderdaad ook echt boos geworden!
Mijn pb box staat altijd open Lidy!
Fijn dat je het leuk hebt gehad van 't weekend Saaaash!
Ik ga morgen het 8e en 9e niet naar school..is maar gym en we gaan nog kastiballen ook..m'n zusje heeft voor een keer een paardrijlesje op de manege en dat doet ze op mijn verzorgpony. die moet je natuurlijk zelf opzadelen maar probeerde het aan m'n mams uit te leggen en toen liet ik het haar proberen en ze deed de keelriem vast aan de neusriem![]()
En dinsdag m'n presentatie voor Nederlands..echt zooo zenuwachtig voor, haat presentaties!
Saaaash schreef:angelastolk schreef:jeetje Nayomie..ik had inderdaad ook echt boos geworden!
Mijn pb box staat altijd open Lidy!
Fijn dat je het leuk hebt gehad van 't weekend Saaaash!
Ik ga morgen het 8e en 9e niet naar school..is maar gym en we gaan nog kastiballen ook..m'n zusje heeft voor een keer een paardrijlesje op de manege en dat doet ze op mijn verzorgpony. die moet je natuurlijk zelf opzadelen maar probeerde het aan m'n mams uit te leggen en toen liet ik het haar proberen en ze deed de keelriem vast aan de neusriem![]()
En dinsdag m'n presentatie voor Nederlands..echt zooo zenuwachtig voor, haat presentaties!
Waar gaat het over? Ik vind presenteren juist wel leuk!
gefeliciteerd met je baantje.

Het was zo gezellig door de leuke groep/leraren

ben benieuwd naar je punt.
Ik dacht echt dat het heel goed ging.. Nou baal ik echt, wil niet erg lukken allemaal