Vandaag weer heerlijk gereden. Nog even desbord, banden en onder de motorkap gekeken. Want over 2 weken mag ik afrijden. Volgens mijn rijinstructeur is het volgende week mijn laatste rijles. Ik hoop het zo maar, moet gewoon neutraal blijven zo kan het nooit tegen vallen.
Had vanmiddag ook weer les. In het begin van de les even een ingreep gehad maar de rest van de les was fijn. Weer stukje snelweg gehad, lekker in het zonnetje onder de motorkap gekeken en nog wat geoefend op 3 keer steken.
Moest wel lachen, kom een straat inrijden, links een verbodbord, rechts een doodlopende straat.. Zegt ze: 'Wat zou je hier gaan doen?' Dus ik zeg stoppen, rijd hem rechts naar de kant en blijf doodleuk zitten wachten tot ik verdere instructies krijg.. Paar tellen later zegt mijn instructrice: 'Goh, zouden we hier niet gewoon een omkeeropdracht doen' 'Ohja!'
Ik mag 7 april afrijden, ben wel een beetje zenuwachtig ervoor! Laatste les afgelopen vrijdag ging niet heel best, zal vast gelegen hebben aan vrijdag de 13e Hoop dat het aankomende vrijdag weer gewoon fijn gaat.
Haha ja Cleo ik heb dat gevoel ook en vind ik helemaal niet erg :p.
Jammer Judass , volgende keer beter ik was de eerste keer ook gezakt op te hoge naderingssnelheid, komende lessen een beetje opletten en de tweede keer haal je het gewoon.
Bokker13579
Geplaatst: 16-03-15 14:52
Judass schreef:
Nou guys, ik ben gezakt..
Te veel snelheid op bepaalde 'situaties' (bepaalde bochten enz.). Erg balen maar nu niks aan te doen, hopelijk gaat het volgende keer beter.