Ik zit een midweek op de Veluwe nu, lekker genieten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goof schreef:Is het niet handig om die vraag bij de school war je stage gaat lopen neer te leggen?
Ik sta zelf altijd gewoon casual maar netjes voor de klas.
Mijn stagiair begint komende week, ben benieuwd, heb er zin in!

-
Veel gezien! Ik loop 1 dag / week stage en de eerste 3-4 weken observeer ik alleen lessen (en wil ik een dag met een klas meelopen), daarna is het de bedoeling dat ik 1 les volledig overneem, maar ik krijg ook de vrijheid om als de leerlingen aan het werk zijn gezet eens een rondje door het lokaal te lopen en contact met de leerlingen te maken. Dat vind ik wel erg leuk! Ik doe mijn 1e stage over, omdat ik die net niet had afgerond en combineer hem meteen met stage 2, maar er zit toch wel verschil tussen de school waar ik eerst op stage ben geweest en deze school. Hier voel ik me ook vrijer om vragen te stellen.
. De baan is veel actiever dan je denkt!
angelax schreef:Ik meld me ook
2ejaars pabostudent in Groningen. Op dit moment middenin de tentamenweken en stage bij de kleuters.
Vandaag nog naar de cito inzage in Arnhem geweest. Moet die ellendige Aardrijskundetoets nogdus als iemand tips heeft..
angelax schreef:Ja klopt, van jaar 1 nog. Aardrijkskunde loop ik gewoon echt tegenaan, steeds net niet..
Het probleem is dat het daar gewoon echt inzicht, algemene kennis en logisch nadenken is. Leren is geen probleem daarbij.
angelax schreef:Ja klopt, van jaar 1 nog. Aardrijkskunde loop ik gewoon echt tegenaan, steeds net niet..
Het probleem is dat het daar gewoon echt inzicht, algemene kennis en logisch nadenken is. Leren is geen probleem daarbij.