Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eefje_rudmer schreef:Precies, en daarom kan omzet nooit een criterium zijn voor de BD of je wel of niet een ondernemer ondernemer bent.@yvonnepuntnl Je kunt ook heeeeel veel omzet hebben en toch bijna geen winst maken. Ligt maar net aan je (inkoop)kosten
.
Bjarni schreef:Hallo allemaal,
Na een tijdje meelezen zal ik me toch even voorstellen hier. Het opstarten van een eigen bedrijfje begint steeds waarschijnlijker te worden![]()
Op dit moment sta ik voor de klas maar volg ik daarnaast de opleiding tot paardentherapeut bij het Moravita health centre. Hoe verder ik in de opleiding kom hoe enthousiaster ik word om er ook daadwerkelijk gedeeltelijk mijn werk van te maken.
Afgelopen weekend ook een cursus magneetveldtherapie gevolgd wat me super interessant lijkt om erbij te doen.
Ik blijf dus lekker meelezen en zal de komende tijd denk ik ook nog wel wat vragen hebben als jullie dat goed vinden!
Komende zondag werk ik bij Het Gagelgat (ben ik oproeper), maandag dan een evenement waar ik met een kraam ga staan, dinsdag 1e werkdag terwijl mijn leidinggevende op vakantie is.... Dan heb ik woensdag de begrafenis van mijn oma, dus dat is lekker handig, want ik kan mijn leidinggevende niet bereiken om vrij te vragen. Maar goed, dat is dan jammer, dat is gewoon overmacht. Donderdag even schoonmaken, vrijdag weer werken en dan tussendoor weer naar huis omdat er een leverancier komt en dan op zaterdag toevallig weer werken op Het Gagelgat (normaal werk ik hooguit 1x per maand en soms zelfs maanden niet). Dus zo ga je van bijna niets, naar opeens een propvolle week
Maar (behalve dan natuurlijk de begrafenis) zijn het verder wel allemaal leuke dingen en daarna heb ik weer rust

Las op Facebook over je oma, heel veel sterkte!
) dus daar ga ik nog wat voor verzinnen. Het is in ieder geval wel handwerk en dat kun je ook zien, was ook de bedoeling om iets unieks te maken. Ook gebruik ik het ontwerp opnieuw, het zal er toch anders uit zien. Maar goed, ik moet daar nog verder over nadenken. In principe wil ik alles wel proberen, dus als toekomstige klanten zelf een idee hebben kan ik dat gewoon uitwerken. Ik kan goed tekenen gelukkig