Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Djeenie schreef:Ok, ik heb hen terug gemaild. Gezegd dat ik niet kan verhuizen, omdat we dan o.a. uit de regio van mijn vriend z'n werk weggaan. Heb wel gezegd dat ik die 2u durende rit zie zitten, maar niet weet of dit op termijn haalbaar is. Als ik net voor en net na de spits vertrek, moet dit wel kunnen... Maar het blijft een grote afstand natuurlijk. Mochten ze niemand vinden dichterbij dat ik mij nog steeds aanbevolen houd voor een gesprek..![]()
Heb daarna de vacature nog eens doorgelezen... 't deed pijn... Zag er echt perfect uit en wat een kans dat ze me toch wouden uitnodigen... Helaas...![]()
Nog een afwijzing binnen gehad, bedrijf knapt af op een reistijd van 50 minutenOfwel moet ze me eerlijk de reden van afwijzing zeggen, want dit vind ik echt grote onzin. Ik rijd nu ook 45min naar mijn werk en valt me reuze mee! Mijn vriend, mama, huidige baas,... rijden allemaal veel langer naar hun werk en houden dit ook vol... Pfffft!!! Achja, dan willen ze me niet he
vuurneon schreef:Heb iig mooi betaald zwangerschapsverlof (gemiddelde wordt berekend en gelukkig is mijn gemiddelde hoger dan mijn contract uren dus financieel beter!).
Maar ja, hoofd blijft wel eens malen... Voelt vreemd om bewust niet te solliciteren, terwijl ik mijzelf ook niet zou aannemen nu