miss_lizje schreef:RLM in Dordrecht. Microbiologisch Laboratorium.
Zowel ik als mijn klasgenoot die mijn concurrent was zijn beide aangenomen. Ze konden niet kiezen en wilde ons beide hebben. Daar is school ook heel erg blij mee want het Erasmus had 2 plekken toegezegd aan de opleiding maar weer ingetrokken. Die mensen die daar gingen solliciteren hebben nu dus studievertraging van zeker een jaar of moeten toch voor Research richting kiezen. Omdat er zo te kort is aan stageplekken.
Dus ik ben mega blij dat ik wel een plek heb kunnen bemachtigen. En nog wel mijn voorkeursplek ook. Mijn 2de sollicitatie had ik geloot in Apeldoorn en ik ben zo blij dat ik daar nu niet op gesprek hoef. Dat is echt een pokke eind vanaf huis en school. Want wij volgens dan maandags (vanaf 2de semester ook dinsdag) gewoon les. En de reistijd school en Apeldoorn was al meer dan 2 uur reistijd.
Dat wordt ook nog wat voor mij dan haha. Moet over iets meer dan een jaar stage lopen (ga na de zomer vakantie naar het 2e jaar.. tenminste ik ga der vanuit dat ik over mag).
Ik heb nog 3 toetsen, 1 presentatie en 1 assessment te gaan. Nog 2 weekjes les en dan keihard knallen met de toetsen. Heb echt het gevoel dat het nog maar week 2 van periode 4 is, terwijl het al week 6 is 
Ik zit hem op dit moment ook zwaar te stressen omdat op blackboard stond dat alle labjournaals nagekeken zijn die hij heeft ontvangen en dat de beoordeling online staat (Onvoldoende of voldoende). Maar ik heb geen beoordeling..
Heb mijn leraar nu maar gemaild of hij mijn labjournaal uberhaupt wel ontvangen heeft (we moesten onze labjournaal ergens in een postvak doen)... dus hoop zo dat ie niet kwijt is..