O bah lijkt me echt rot om mee te maken. Hier alles rustig, alleen de wc van personeel is verstopt en de andere wc beneden is van bewoners en super ranzig, dus ben elke keer naar buiten gelopen door de kou naar de meest schone woning om daar naar de wc te gaan.. Net een camping En zojuist een invaller ziek gemeld dus m'n collega staat alleen..
patrice02
Geplaatst: 17-01-16 07:37
Laatste uurtje en dan zijn we op de helft op naar 3/4 jullie ook zoveel ziekmeldingen ?
Goedemorgen! Ik moet vanavond weer de nacht in na mijn vakantie, ben alleen flink ziek geweest en nog steeds niet fit. Heb alleen via collega's al gehoord dat er flink Noro heerst binnen de afdelingen op onze locatie.
vervelend Boemklatsch! hopen dat je het niet te pakken krijgt..
ik ben er weer, 4/6 Las alleen net een mail dat ik donderdag om 15.00 uur een cursus heb, terwijl ik die ochtend uit de nacht kom.. ben ik ook niet zo blij mee
Goedenacht! 1/4 hier. Tot nu toe ontzettend rustig.
Bah, dat is zo balen na je nacht. Ik heb a.s. vrijdag om 11uur smorgens een afspraak bij de makelaar om te tekenen. Ook lekker op tijd, kom dan ook uit de nacht. Goed nagedacht
Smallheal
Geplaatst: 19-01-16 04:00
Pff ik heb nachtdienst. Maar Pff heb het nu wel weer gehad. Wat een rot nacht zeg