Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
4EverHobbes schreef:Ik zou een gat in de lucht springen als ik eindelijk eens voor een gesprek werd uitgenodigd.... Als je echt graag een baan wilt, ga je dat toch uitstralen?
Cayenne schreef:4EverHobbes schreef:Ik zou een gat in de lucht springen als ik eindelijk eens voor een gesprek werd uitgenodigd.... Als je echt graag een baan wilt, ga je dat toch uitstralen?
Of ze vind haar uitkering wel makkelijk, doet verplicht solliciteren en was nu vooral verrast dat ze uberhaupt werd uitgenodigd
Ier schreef:Rare vraag; heeft hier iemand van jullie enig idee of je ergens je rijlaarzen kunt verkopen? Ik bedoel dan dus aan een 'bedrijf'. Via Marktplaats/Bokt ga ik sowieso proberen, maar het is niet echt een gangbare maat dus ik vraag me af of dat gaat lukken. Ik heb een stel nieuwe petri's staan, die ik nog nooit heb gebruikt en mezelf ook eigenlijk niet zíe gebruiken, dus wil er graag vanaf..
Ier schreef:Rare vraag; heeft hier iemand van jullie enig idee of je ergens je rijlaarzen kunt verkopen? Ik bedoel dan dus aan een 'bedrijf'. Via Marktplaats/Bokt ga ik sowieso proberen, maar het is niet echt een gangbare maat dus ik vraag me af of dat gaat lukken. Ik heb een stel nieuwe petri's staan, die ik nog nooit heb gebruikt en mezelf ook eigenlijk niet zíe gebruiken, dus wil er graag vanaf..
8nnemiek schreef:Alles is nog goed leesbaar in grijstonen![]()
Hoe versturen jullie je sollicitatiebrieven via email? Direct in de mail, of als PDF bestand als bijlage?
Sonja_vR schreef:Ier schreef:Rare vraag; heeft hier iemand van jullie enig idee of je ergens je rijlaarzen kunt verkopen? Ik bedoel dan dus aan een 'bedrijf'. Via Marktplaats/Bokt ga ik sowieso proberen, maar het is niet echt een gangbare maat dus ik vraag me af of dat gaat lukken. Ik heb een stel nieuwe petri's staan, die ik nog nooit heb gebruikt en mezelf ook eigenlijk niet zíe gebruiken, dus wil er graag vanaf..
juist niet gangbaar kan nog wel eens heel snel verkopen...het komt namelijk maar zelden te koop .
zo heb ik me een paar jaar terug het schompus gezocht naar laarzen in mijn maat, na een half jaar marktplaats religieus in de gaten houden liep ik een paar tegen het lijf.
welke kuitmaat is het trouwens...
Heino schreef:8nnemiek schreef:Alles is nog goed leesbaar in grijstonen![]()
Hoe versturen jullie je sollicitatiebrieven via email? Direct in de mail, of als PDF bestand als bijlage?
Ik stuur zowel CV als brief als bijlage in Word, en dan mijn brief nog eens in de mail zelf. Scheelt de mensen die hem moeten lezen weer knip-plak werk om hem uit te printen