Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fargo schreef:Ik denk eigenlijk dat je je woordje al goed gedaan hebt hoor.. dus ik denk dat ik het zelf zou afwachten.
BeSen schreef:fargo schreef:Ik denk eigenlijk dat je je woordje al goed gedaan hebt hoor.. dus ik denk dat ik het zelf zou afwachten.
Ik weet niet of dit wat voor je is maar:
http://www.indeed.nl/cmp/COG-Makelaars/ ... 83c271035a
Maar ik ga nu weer weg uit dit topic anders ga ik me er te veel mee bemoeien terwijl dit mijn zaken niet zijn
amandananana schreef:Word druk gekletst hier! Ik zal me nog maar even een keer voorstellen en vanaf nu actief meekletsen haha.
Ik ben Amanda, 22 jaar en ik ben bijna klaar met de opleiding SPH. Ik merk dat er super weinig werk is dus ik solliciteer echt op alles wat ik zie wat ik zou kunnen doen, maar het loopt niet echt. Ik kan gelukkig bij mijn stiefvader op zn werk de administratie gaan doen tot ik iets anders heb, maar ik ga natuurlijk liever gelijk bij een nieuw bedrijf aan de slag!
Op dit moment ben ik een brief aan het schrijven aan de teamleider van de flexpool waar ik nu werk, zij heeft een vacature staan voor zorgadministratie. Heb geen opleiding daarvoor maar ik ga het toch maar proberen.
_KiMbErLeY_ schreef:Hey hello.... Ik meld me ook! Helaas...![]()
Vanaf januari zit ik betaald koos werkloos thuis. Tot 1 juli krijg ik doorbetaald vanuit het bedrijf en dan tot 1 november ww met huidige salaris.
Ik krijg begeleiding vanuit een reïntegratie, maar ik merk dat mijn motivatie totaaaaaaaaal weg is, ik weet niet wat ik wil, waar ik het kan vinden enz enz... Maandag weer een afspraak bij reïntegratie, moet nog een aantal opdrachten maken maar vind het erg moeilijk me ergens toe te zetten.
Kortom, ik zit al een poos in een dipje, heb wel wat sollicitaties gedaan, maar allemaal afgewezenen nog maar 1 x op gesprek mogen komen
dat werkt bepaald niet mee!
Staan jullie ingeschreven bij uitzendbureaus? En wat is een goed bureau?