Gaaf kyra dat je ook vegetariër bent! Isa ik denk dat vlees wel gezond is, maar dan zeker met mate en niet zoveel als tegenwoordig, want dat is wel echt veel te veel
Super goed dat veel van jullie vegetariër zijn! Ik wil ook heel graag vegetarisch gaan eten, alleen mijn ouders willen niet voor mij apart koken (we zijn met z'n zessen) Ook minder vlees gaan eten gaat moeilijk, want omdat mijn vader van een boerendorpje komt waar ze vroeger twee keer per dag vlees aten wil hij er echt geen afstand van doen, hij moet nu al minder vlees eten (7x per week..)
Niina
Geplaatst: 14-12-14 16:37
Ik zou niet helemaal vegetariër willen worden, maar minder vlees eten zou ik niet erg vinden.
Ik heb net lekker een buitenrit gemaakt, was alleen wel koud Wat doen jullie meestal aan naar de paarden in de winter?
Heel veel laagjes ! Ik heb meestal twee broeken aan, een rijbroek en een joggingbroek. Verder een hempje, daarover een shirt, dan nog een vest en dan een dikke jas. En altijd handschoenen aan.
Ik vervang die vitaminen met vega burgers en extra vitaminetabletten Maar ik respecteer iedereen zijn mening.Iedereen heeft een eigen mening en dat snap ik!
Pacific
Geplaatst: 14-12-14 22:09
Vlees is natuurlijk wel vervangbaar hè Desiree. Anders zouden er nooit zoveel vegetariërs oud en gezond zijn geworden
Morgen begint het laatste weekje alweer van dit jaar