Liesjeloef schreef:Bizar hé.. Alsof mensen het erom doen.
Jennifuur, hoe is het nu met je lessen aangezien je wilde overstappen naar een andere rijschool?
Goed

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liesjeloef schreef:Bizar hé.. Alsof mensen het erom doen.
Jennifuur, hoe is het nu met je lessen aangezien je wilde overstappen naar een andere rijschool?
Jennifuur schreef:Ik mocht met mijn eerste rijles ooit, was een proefles bij mijn toenmalige rijleraar, meteen op de snelwegHad net het schakelen een beetje begrepen, en toen vroeg hij of ik het durfde.. Ik wilde het wel, maar met oog op het feit dat ik voor het eerst reed, stond ik erop dat hij dan zou schakelen, anders waren het wel erg veel dingen in een uur tijd. Ben wel blij dat ik meteen de eerste keer een stukje snelweg heb meegepakt, anders werd het denk ik echt zo'n groot ding waar je echt tegenop kijkt.
Ik heb met rijlessen ook regelmatig dat er een auto heel dicht achterop me zit, dan denk ik jeetje ben je echt zo dom om bij een lesauto te gaan bumperkleven?
Polly schreef:Jennifuur schreef:Ik mocht met mijn eerste rijles ooit, was een proefles bij mijn toenmalige rijleraar, meteen op de snelwegHad net het schakelen een beetje begrepen, en toen vroeg hij of ik het durfde.. Ik wilde het wel, maar met oog op het feit dat ik voor het eerst reed, stond ik erop dat hij dan zou schakelen, anders waren het wel erg veel dingen in een uur tijd. Ben wel blij dat ik meteen de eerste keer een stukje snelweg heb meegepakt, anders werd het denk ik echt zo'n groot ding waar je echt tegenop kijkt.
Ik heb met rijlessen ook regelmatig dat er een auto heel dicht achterop me zit, dan denk ik jeetje ben je echt zo dom om bij een lesauto te gaan bumperkleven?
Wat is precies de meerwaarde van eerste les de snelweg op?
Polly schreef:Instructeurs die dat doen kijk ik altijd een beetje raar aan, het heeft namelijk totaal geen meerwaarde, snelweg heb je pas iets aan als je een beetje kan inschatten wat de snelheid en afstand is van je medeweggebruikers en dus ook een beetje knap kan spiegelen. Eerste les snelweg heeft niks te maken met knap lesgeven of een goede lesopbouw, in tegendeel zelfs. Ik zou ook meteen op zoek gaan naar een andere instructeur als iemand mij dat zou proberen te laten doen of iig een hartig woordje met hem of haar wisselen.
Polly schreef:Instructeurs die dat doen kijk ik altijd een beetje raar aan, het heeft namelijk totaal geen meerwaarde, snelweg heb je pas iets aan als je een beetje kan inschatten wat de snelheid en afstand is van je medeweggebruikers en dus ook een beetje knap kan spiegelen. Eerste les snelweg heeft niks te maken met knap lesgeven of een goede lesopbouw, in tegendeel zelfs. Ik zou ook meteen op zoek gaan naar een andere instructeur als iemand mij dat zou proberen te laten doen of iig een hartig woordje met hem of haar wisselen.
Jennifuur schreef:Polly schreef:Instructeurs die dat doen kijk ik altijd een beetje raar aan, het heeft namelijk totaal geen meerwaarde, snelweg heb je pas iets aan als je een beetje kan inschatten wat de snelheid en afstand is van je medeweggebruikers en dus ook een beetje knap kan spiegelen. Eerste les snelweg heeft niks te maken met knap lesgeven of een goede lesopbouw, in tegendeel zelfs. Ik zou ook meteen op zoek gaan naar een andere instructeur als iemand mij dat zou proberen te laten doen of iig een hartig woordje met hem of haar wisselen.
Als je eventjes terug had gelezen, had je ook kunnen zien dat ik van instructeur ben veranderd
Polly schreef:Klopt, ik zie het om me heen ook gebeuren, zijn vaak de goedkopere rijscholen met een slagingspercentage om te huilen, maar potentiële klanten kijken vaak eerst naar de prijs en als je dan ook een leuke proefles draait blijven ze snel hangen. Maar toch hecht ik meer waarde aan kwaliteit van de opleiding.