Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Alles is nog goed leesbaar in grijstonen![]()
Hoe versturen jullie je sollicitatiebrieven via email? Direct in de mail, of als PDF bestand als bijlage?
8nnemiek schreef:Zoiets dacht ik al jaals jurist moet je volgens mij gewoon zo saai en grijs mogelijk zijn, dus dan snap ik dat je geen origineel cv wil zien. Maar alleen omdat je zelf geen zin hebt om te puzzelen, terwijl er maar drie 'legstukjes' zijn, dat vind ik dan wel erg overdreven
Ier schreef:Fiebie schreef:Vrolijk, aansprekend en voornamelijk overzichtelijk
Oh wat leuk om te horen! Had ik niet verwacht, maar dan slaat ie gelukkig tóch goed aan!Begon een beetje te twijfelen nav die berichten van gisteren hier over dat andere cv, vandaar.
![]()
Qizz schreef:Weet er iemand nog administratief/secretarieel werk in de Achterhoek? Evt. receptie.
Valt niet mee hier in de buurt. Is echt niet veel... als ik geen huis gekocht had 8 jaar geleden was ik wel verhuisd denk ik.
Mri schreef:Wij hadden vandaag een sollicitante zonder pit.
Traag, langzaam, geen uitstraling.
Nou weet ik dat het niet nodig is om uitstraling te hebben als je geen face 2 face klant contact hebt, maar als telefoon opnemen bij je functie hoort moet je wel verstaanbaar zijn en de telefoon op te durven nemen.
Mioux schreef:Hier ook nog steeds op zoek wat een enorme uitdaging is... Ik heb maar op de maandag, woensdag en de vrijdag opvang...de rest heb ik voor mijn zoontje geen opvang dus dit is een grote uitdaging met een baan zoeken... De meeste willen toch dat je flexibel bent en in de avond uren kan werken en beide is hier erg lastig omdat ik alleenstaand ouder ben... Graag zou ik weer in de administratie werken...maar probeer dat maar eens in deze tijd... of Receptioniste is mij toen ook erg bevallen en je hebt zo fijne uren...