en ik ga waarschijnlijk HBO communicatie doen .. of via thuisstudie of voltijdstudie .. dat is even afhankelijk van of ik een baan vind

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Texas1 schreef:Mag ik vragen in wat voor richtingen jullie zoeken/zijn afgestudeerd en wat jullie leeftijd ongeveer is???
Texas1 schreef:Grafische sector is moeilijk he? Tenminste dat ik hoorde ik van iemand die die opleiding ook heeft en is gaan doorstuderen... Is het voor vele de eerste baan? ofwel, zijn jullie ook starter op de arbeidsmarkt?
NonaWen schreef:Ik ben grafisch vormgever en 21 jaar
en ik ga waarschijnlijk HBO communicatie doen .. of via thuisstudie of voltijdstudie .. dat is even afhankelijk van of ik een baan vind
Pascal schreef:Ik heb woensdag een sollicitatie gesprek, hoop dat het goed gaat want ik klap altijd zo dicht..
Hebben jullie bepaalde vragen die jullie stellen bij een gesprek?
VonDutch schreef:Pascal schreef:Ik heb woensdag een sollicitatie gesprek, hoop dat het goed gaat want ik klap altijd zo dicht..
Hebben jullie bepaalde vragen die jullie stellen bij een gesprek?
Wat ik meestal vraag..
Over werkverleden, wat je precies hebt gedaan hiervoor. Reden van vertrek / ontslag..
Beetje positieve punten kunnen benoemen van jezelf, en waarom JIJ aangenomen moet worden
Cowgirl schreef:Ik vraag mij af wat mensen verstaan onder vetpot?
Toevallig vond ik een oud topic van mijzelf met dezelfde vraag (salaris vraag)...wist niet meer dat ik dat ooit eens had gevraagd.
Maar ook daar werd alleen maar over vetpot gesproken.
1350 is wel erg weinig. Daar ga ik het niet mee redden helaas.