Het etentje was heel leuk! Mijn baas had speciaal voor mij een vegetarisch 4 gangenmenu laten maken(de anderen kregen gewoon vlees enzoxD) ik zat wel extreem vol, maar het was wel heel lekker!!
Het etentje was heel leuk! Mijn baas had speciaal voor mij een vegetarisch 4 gangenmenu laten maken(de anderen kregen gewoon vlees enzoxD) ik zat wel extreem vol, maar het was wel heel lekker!!
@kyra nee haha helemaal geen vlees en vis kim ik vind dat als je vegetarier bent ook geen insecten "mag" etenxD Ik zou het in ieder geval zelf niet willen
Hangt dat er niet helemaal vanaf waarom je vegetariër bent? Sommigen simpelweg omdat ze tegen het doden van dieren zijn, dan eet je neem ik aan zelfs geen insecten. Maar als je tegen het ophokken en vetmesten van dieren bent, lijkt me dat je insecten wel zou kunnen eten (al weet ik niet goed hoe die gehouden worden).
Ik vind het knap! Als ik later op mijzelf woon wil ik het ook proberen, nu is het lastig omdat ik mijn ouders niet met het extra werk op wil zadelen (iedere keer apart eten klaar maken voor mij.)
Ik heb de afgelopen tijd veel op tink gereden en ze begint nu een beetje aan de teugel te lopen! Maar we doen alles heel rustig aan en vanuit ontspanning dus dit gaan we voorlopig nog niet in draf oppakken.
Nee ik ben zelf niet vegetarisch, ik moet vlees eten van mn ouders (voor groei?). Maar gelukkig maar 2x per week. Zij eten zelf bijna elke dag vlees. Later wil ik wel vegetarisch gaan eten!
Wij eten ook elke dag vlees, maar van koeien waar ik elke dag langsfiets, dus die staan heel lang in de wei. Dus weet ik dat ze een goed leven hebben gehad.
Anoniem
Geplaatst: 14-12-14 11:12
QuanneH, Gelderland. (preciezere locatie mag je voor pben)
Wij eten ook veel vlees. Vind het echt heerlijk. xD