Sheran schreef:Miinke, maar bedoelde je de lampjes of de stroming in de 18e eeuw? (ik denk de lampjes wegens gebrek aan hoofdletter).
De stroming haha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Muziek aan in de klas en stickers uitdelen aan de derdejaars, die vinden dat geweldig
En het is zo lekker rustig op school!
Ze zijn echt niet aardig, stiekem en er op uit om streken (en dan bedoel ik geen grappig kattekwaad) uit te halen om docenten in discrediet te brengen. Ik heb besloten de overstap naar een andere school te gaan maken. Dat is helaas wel een tijdelijke invalbaan hier in BRD, maar het Oost Groningse gebeuren is niet echt mijn ding merk ik. Hoewel het team wél tevreden is over mijn werk gelukkig.
Duimen dat daar een vacature beschikbaar komt...
InekeN schreef:Ja, als je met vluchtelingen werkt dan zit je nu wel helemaal in the picture![]()
Lijkt me trouwens ook geweldig hoor, NT2!
Lekker zeg, 1,5 vakantie, is het ook werkelijk 'vakantie' dan? Hier in Duitsland niet namelijk.
Duitse kinderen zijn wel een strengere aanpak gewend, maar streng kan ook best vriendelijk uitgevoerd worden. De leerlingen laten zich goed corrigeren, en dat was op de vorige school ook lastig, juist omdat er nooit mét maar vooral tégen ze gepraat (of geschreeuwd) werd.

Dus wie nog een kleine baan in Groningen weet....
Groningen zit vaak redelijk vol 
Meteen een blokuur, spannend. CKV, by the way
niet eens Engels.
Ook niet helemaal mijn ding, maar ik schijn er ook een bevoegdheid in te kunnen krijgen, en mijn stagebegeleider geeft het, dus vandaar dat ik er ook bij aanwezig ben. Is op een groep waar ze met ca 60 man zitten, en ik ga de les samen met een andere stagiaire doen.