Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paan schreef:Fijn Mallootje. Ik ga op mijn werk maar even een cursus excel aanvragen. Ik loop wel vaker tegen dingen aan. Wel goed om de kennis eens op te frissen.
Joyce, die koppeling met analytics krijg ik niet voor elkaar. Kun je me dat uotleggen?
Yucca schreef:Als je een gewone AOV afsluit met een wachttijd van twee jaar, dan betaal je een veel lagere premie. 60 Euro per maand vind ik trouwens niet duur. Kijk maar: http://www.mkbservicedesk.nl/3161/wat-k ... kering.htmOok vind ik het wel een dingetje dat je maar 2 jaar kan worden uitbetaald, stel dat je voor een lange tijd of de rest van je leven arbeidsongeschikt raakt? Maarja dat heb je natuurlijk ook als je helemaal geen AOV hebt...
Ik heb geen AOV, wel een poging gedaan bij Aegon, maar ze willen mij uitsluiten op hart- en bloedvaten en de gehele ruggenwervel met alle spieren/pezen/banden ect. Voor mij teveel uitsluitsels voor die 60 euro in de maand die je dan toch nog wel betaald.
yvonnepuntnl schreef:Maaruh, niemand een arbeidsongeschiktheidsverzekering? Waarom niet?
HorseTopShop schreef:Dan betaal je denk ik ook minder premie. Er zijn ook bedrijven die dit helemaal niet verzekeren. Die betalen helemaal geen premie.yvonnepuntnl schreef:Maaruh, niemand een arbeidsongeschiktheidsverzekering? Waarom niet?
Waar ik me ontzettend aan stoor is dat ze pas na 2 weken uit gaan betalen. Dus als het personeel langer dan 2 weken ziek is. Dat komt zo weinig voor, dus 9 van de 10 keer krijg je niks.
Maar het zekere voor het onzekere... Stel dat ze een been breken ofzo, dan zijn ze zeker 6 weken uit de running.
holly schreef:Gisteren heeft JulienSVU de horse product van het jaar award gewonnen.
Gefeliciteerd Julien!
Lees hier meer
Zie ook dat Ada heeft gewonnen. Leuk. Ken haar nog van vroeger. Ze had toen een paardje waar vele zelfs met de staldeur dicht nog niet bij in de buurt durfde te komen.