Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duhelo schreef:Cowgirl schreef:Hoe denk je dat het gros van de mensen de week doorbrengt?
Mijn vader ging vroeger om 6 uur de deur uit om om half 7 s'avonds weer thuis te komen en dat 5 dagen in de week. En hij was en is tegenwoordig nog steeds niet de enige.
Van 8 tot 6 is normaal (ook niet mijn tijden hoor, werk liever wisseldiensten).
Maar soms heb je gewoon geen keus. Er moet geld binnen komen.
Maar als je in mijn plaats bent, en de keuze hebt tussen 800 euro per maand te verdienen, daarvoor 4 dgn per week van 8-6 van huis weg te zijn (en dan savonds nog je paard te moeten doen, dus ten vroegste om 19-20 uur thuis én daarna nog het huishouden te doen) én de zondag te werken
of
750 euro per maand "verdienen", daarvoor wel thuis te zijn en niet te moeten werken, én de kans te hebben om verder te zoeken naar een job die wel die wisselende diensten heeft?
wat zou jij kiezen,eerlijk?
Duhelo schreef:Cowgirl schreef:Hoe denk je dat het gros van de mensen de week doorbrengt?
Mijn vader ging vroeger om 6 uur de deur uit om om half 7 s'avonds weer thuis te komen en dat 5 dagen in de week. En hij was en is tegenwoordig nog steeds niet de enige.
Van 8 tot 6 is normaal (ook niet mijn tijden hoor, werk liever wisseldiensten).
Maar soms heb je gewoon geen keus. Er moet geld binnen komen.
Maar als je in mijn plaats bent, en de keuze hebt tussen 800 euro per maand te verdienen, daarvoor 4 dgn per week van 8-6 van huis weg te zijn (en dan savonds nog je paard te moeten doen, dus ten vroegste om 19-20 uur thuis én daarna nog het huishouden te doen) én de zondag te werken
of
750 euro per maand "verdienen", daarvoor wel thuis te zijn en niet te moeten werken, én de kans te hebben om verder te zoeken naar een job die wel die wisselende diensten heeft?
wat zou jij kiezen,eerlijk?
NonaWen schreef:haha ik weet het, maar toch ik vraag het even
![]()
ik heb een sollicitatieding, in een blik.. Op het door mij gemaakte etiket staat "Creatief in Blik". In het blik komt mijn sollicitatiebrief, cv en wat werk te zitten.. Nou ben ik géén kei in het schrijven van een sollicitatiebrief, dus ik dacht.. ik kan ook een ingrediënten lijst maken.. met daarop sterke punten van mij..
Inhoud van dit blik:
Creativiteit 30 gr
Flexibiliteit 10 gr
Bijvoorbeeld..
Het is dus voor de grafische industrie..vandaar dat het 'anders' is