Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar ben echt tevreden. Sta gewoon normaal, maar ga wel even opscheppen 
Alytje schreef:ooh wij hadden ook die Engelse luistertoets, ik had 12 fout. Geen voldoende dus... Maar het was ook zo moeilijk! en bij ons begon ook ineens een grasmaaier onder het raam een enorm lawaai te maken. Dus iedereen uit zijn concentratie. En daar hebben ze maar 1 vraag niet voor meegeteld

nexthorse schreef:Nou, waar ik ook wel heel erg naar uitkijk is volgend jaar
Lekker aan iets nieuws beginnen (fysiotherapie hopelijk)
Weten jullie wat je gaat doen volgend jaar?
Met de norm 3,5 fout komt dat neer op een 8,5. Dat is nog niet zeker, maar ik zit wel aan de 8.
De andere voldoendes die ik heb zitten onder de 6. Heel mager dus. Kim_89 schreef:Morgen heb ik de centrale luistertoets van Duits!
Kan iemand mij vast zeggen waar het over ging en zo?
:p

) en op het essay een 6,9

En voor mijn (proef)presentatie een 7 à 7.5. Ik schijn een Russisch (
Ik ben niet Russisch of wat
) accent te hebben ofzoiets.
Heb een 7.9 voor Frans, ben er onwijs blij mee want ik had echt een 5je verwacht.
cracker schreef:Hmm wij hebben volgende periode de brief voor engels..
Heb nu nog iedere keer een 4 met oefenen
Dat "i have been" snap ik echt niet.
Wat je nou moet je gebruiken als je al 3 jaar een sport doet of als je ergens 3 jaar hebt gewoont of als je ergens naar school gaat
Wat een drama

. Ik begon hele rare zinnen enzo te maken, doe ik altijd als ik een presentatie heb
.
. Succes alvast met je videodeel dan
.
mja ik ben daar een paar jaar geleden op ponykamp geweest

.
Pff vandaag wel 3 hele uren les gehad, morgen weer, kan net zo goed niet gaan geloof k .. Wel leuk die sneeuw!
Anders wordt ons topic hoogst waarschijnlijk verplaatst naar de HK.
Sta op Nederlands ook een 8 dus die vakken zijn binnen (een 3 moet toch wel te halen zijn
). Nu de rest nog, maar die zijn allemaal hoger dan een 6,5 (gemiddelde)...