Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moska schreef:Dilan93 schreef:Kan het kloppen dat ik ineens een bedrag van zo'n 1300 terug krijg als ik mn studiekosten opgeef?
Dat kan. Hangt natuurlijk van meer factoren af, maar studiekosten kunnen voor een teruggave zorgen.
.
)
Heb misschien wel 50x Chrome geprobeerd deze week.
Shettepret schreef:Het is mij ook gelukt! Ik krijg gewn geld terug maar ik hoef voor het eerst in jaren eens niets te betalen. Dat moet ik echt altijd..
Ik ben blij!!
Banyu schreef:Shettepret schreef:Het is mij ook gelukt! Ik krijg gewn geld terug maar ik hoef voor het eerst in jaren eens niets te betalen. Dat moet ik echt altijd..
Ik ben blij!!
Ik ken je gevoel, heb nu al 3 jaar op een rij dat ik ineens tegen de 400 euro terug krijg. Voorheen ook terug betalen. 1x door een fout van de uwv 1500 (!!) Moeten terug betalen...
Dus gewoon - Nee - Nee
Rennie89 schreef:Vanaf overdracht is het toch jouw hoofdverblijf? Gaat er toch om dat je eigenaar bent van het huis met als doel er zelf permanent te wonen? Niet verhuren of gewoon een investering. Ik heb altijd de datum van overdracht aangehouden. Of je er nou meteen intrekt of niet door klussen is niet relevant.