Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Janine1990 schreef:janouk schreef:Of Janine, als je boven de 68k verdient, dan val je in de volgende belastingschijf en ga je van 38,1% naar 51,75% belasting
Ah nee, zover ben ik nog niet...MerelV schreef:Ik had hetzelfde als janine. Ook een koophuis, en geen voorlopige teruggave van de hypotheekrenteaftrek. Bij mij bleek mijn werkgever waar ik van januari tot september gewerkt had over een verkeerd salaris de belasting in te houden. Hierdoor had ik te weinig inkomensbelasting betaald. Dit werd verrekend met de teruggave hypotheekrenteaftrek en kwam op net geen 0 uit.
Je kunt in de samenvatting precies zien waar je te weinig hebt betaald.
Zit nu te bedenken... Doordat ik overging van Randstad naar de opdrachtgever als werkgever, kreeg ik vakantieuren uitbetaald. Bruto 4500 euro geloof ik.
Kan het hierin zitten?
Janine1990 schreef:Hoef ook geen exacte redenen hoor...
Ik weet het inkomen van mijn ouders ook niet, alleen dat is pas sinds kort meer verdien dan m'n vader...
Setteli schreef:Donderdag nog even de aangifte voor mijn dochter van 20 gedaan. Ze heeft een tijdje 2 baantjes tegelijk gehad, waarbij uiteraard maar bij 1 de heffingskorting is toegepast. Ze kreeg nog 660 euro terug. Dus mooi spaarpotje voor haar!
Tinkerloos schreef:Ik heb dat ook,maar dan met dagtekening 12 mei ipv dagtekening 8 mei.
Krijg je dan op die datum je geld gestort,of krijg je dan de brief thuis?
Het is wel de definitieve.
KayC schreef:Banyu schreef:Hier nog niks binnen, maar zie al wel dit.
[ [url=m/KsLmJv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had dezelfde data als jou en heb nu net de definitieve aanslag digitaal binnen. Jij inmiddels ook?
Ik krijg wat geld terug, dus ben benieuwd wanneer het er opstaat!