Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yonker schreef:Uhm nee je betaald helemaal niet het dubbele, iedereen in Nederland betaald hetzelfde aan belasting. Een ondernemer betaald niet meer dan iemand die in loondienst is. Het enige verschil is het moment waarop je het betaald. En bij aangifte hoort altijd inkomstenbelasting en zorgverzekeringswet. Waarschijnlijk is dat niet vergeten te vertellen maar heb jij gewoon gehoord wat je wil horen.
idinn schreef:Als dit je eerste jaar fulltime werken is miss verkeerde inschatting gemaakt qua totaal inkomen en dus in een te lage belastingschaal ingedeeld?
veerledec schreef:Kan je middelen?
lycil8 schreef:idinn schreef:Als dit je eerste jaar fulltime werken is miss verkeerde inschatting gemaakt qua totaal inkomen en dus in een te lage belastingschaal ingedeeld?
Geen idee, ik zal wel eens vragen aan P&O misschien kan zij er iets meer over vertellen. Mijn salaris is in ieder geval niet veranderd. Ik betaal niet zo veel belasting over mijn salaris, maar ik verdien ook niet zo veel. Dat heb ik al een keer nagevraagd of dat wel goed was en zelf in de schalen gekeken. Dat zou eigenlijk goed moeten zijn.veerledec schreef:Kan je middelen?
Wat bedoel je precies?
Brainless schreef:veerledec schreef:Kan je middelen?
Ze heeft een vast inkomen, geen huis en geen (fiscale) partner.
Dus er valt niks te middelen.
NiNa_14 schreef:Je kunt je inkomen over 3 aan een gesloten jaren middelen.
Als je een sterk wisselend salaris hebt kan dit zeer interessant zijn omdat je inkomen en daarmee ook de belasting die je per jaar betaald gemiddeld genomen lager kan zitten als over de 3 jaren per jaar betaald hebt