Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Phonix schreef:Helaas hebt een neuiwe medewerker al getekend voor mijn oude baan. Maar het is goed zo, het is tijd om iets anders te zoeken.
Ik werd wel verteld door HR dat meeste mensen geld niet belangrijk vindt, maar de baan zelf…. Wat kan ik toch genieten van zulke onzinnige statements. Ja, hoe je baan is, is ook belangrijk, maar dat betekend niet dat je er niet genoeg voor betaalt kunt worden.
Charlottemv schreef:Phonix schreef:Helaas hebt een neuiwe medewerker al getekend voor mijn oude baan. Maar het is goed zo, het is tijd om iets anders te zoeken.
Ik werd wel verteld door HR dat meeste mensen geld niet belangrijk vindt, maar de baan zelf…. Wat kan ik toch genieten van zulke onzinnige statements. Ja, hoe je baan is, is ook belangrijk, maar dat betekend niet dat je er niet genoeg voor betaalt kunt worden.
Wow that escalated quickly.
Hoe kan dit zo snel zijn gegaan? Vanmorgen postte je dat je mogelijk op zoek wil gaan naar een nieuwe baan en nu heeft iemand getekend voor jouw baan? Of is dat de baan die je in december opgegeven hebt?
Phonix schreef:Helaas hebt een neuiwe medewerker al getekend voor mijn oude baan. Maar het is goed zo, het is tijd om iets anders te zoeken.
Phonix schreef:Ik werd wel verteld door HR dat meeste mensen geld niet belangrijk vindt, maar de baan zelf…. Wat kan ik toch genieten van zulke onzinnige statements. Ja, hoe je baan is, is ook belangrijk, maar dat betekend niet dat je er niet genoeg voor betaalt kunt worden.
Pallatin schreef:Phonix schreef:Helaas hebt een neuiwe medewerker al getekend voor mijn oude baan. Maar het is goed zo, het is tijd om iets anders te zoeken.
Pffff wat een bullshit….en wat rot dit zeg voor je! Ben benieuwd wat ze zeggen als je wat anders hebt gevonden. Wat voor werk doe je precies? Bij ons zoeken zijn er nog heul veul vacatures (al had ik zo te lezen beter voor het onderwijs kunnen kiezen)
Setteli schreef:Ik doe er ook nooit geheimzinnig over.
Ik werk bij de gemeente als vergunningverlener. Inmiddels al ruim 15 jaar.
Zit nu aan de max van mijn schaal. Ik werk 36 uur en verdien 3590 bruto. Hou er 2587 netto aan over.
Daarnaast een IKB (Individueel Keuze Budget) van 17,05% over mijn brutoloon. Daar zit ook vakantiegeld bij in. Dus eigenlijk kun je bij de 3590 9,05% bij op tellen. Jaarlijks zit ik op 50k bruto.
Er zit een loonsverhoging aan te komen (CAO) die geldt vanaf december 2021. Dus krijg straks nog een nabetaling.
Al met al vind ik dat ik een lekker salaris heb. Maar wel vind ik dat mijn functie ondergewaardeerd is en dat ik een schaal hoger zou moeten zitten. Dus daar heb ik nu een balletje over opgegooid bij mijn leidinggevende.
Matheno schreef:Miss_Mii21 schreef:IT, 36 uur per week, ongeveer netto 2300 (+lease auto, wel 200 km per dag rijden, gelukkig maar 2-3 dgn per week)
Wat doe je in IT? Want dat lijkt me een vrij mager salaris voor fulltime programmeren bijv.
MarjanB schreef:Nee ik heb bijvoorbeeld een leaseauto en nog extra thuiswerk vergoeding
Dat scheelt zoveel zit wel netto 300 tussen denk ik als ik geen auto er bij had