Is een beetje lastig om het eerste stukje er door te krijgen.. maar daarna prima op te slurpen lijkt me..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frummels schreef:Ik hoop ook dat ze even op hun telefoon kijken voordat ze de voordeur open doen of de politie bellen omdat er licht brandt binnen.Zeker gezien hun geschiedenis met eerdere inbraken enzo. Dat de heer des huizes niet strakjes binnenkomt met een tazer
Horse_Driver schreef:Frummels schreef:Ik hoop ook dat ze even op hun telefoon kijken voordat ze de voordeur open doen of de politie bellen omdat er licht brandt binnen.Zeker gezien hun geschiedenis met eerdere inbraken enzo. Dat de heer des huizes niet strakjes binnenkomt met een tazer
Ik heb nog even tijd om kong fu te leren voor dat senario
Frummels schreef:Ik hoop ook dat ze even op hun telefoon kijken voordat ze de voordeur open doen of de politie bellen omdat er licht brandt binnen.Zeker gezien hun geschiedenis met eerdere inbraken enzo. Dat de heer des huizes niet strakjes binnenkomt met een tazer
Cer schreef:ja nou ja heel leuk allemaal.... maar ik zie er wel een nieuw soort film in..
Iemand opent een topic op een forum over het opgesloten zijn in een huis.. en dat duurt en dat duurt maar, en ze plaatst steeds berichtjes... en dan ineens staat er "oh jongens, ik hoor wat! Ze zijn thuis!"
en dan "oh...nee...t wazzfnigng..hhhhh."
en dan...
vervolgens..
niks meer.....
![]()
#hetsibijnahalloweentenslotte
Zoolgangster schreef:Frummels schreef:Ik hoop ook dat ze even op hun telefoon kijken voordat ze de voordeur open doen of de politie bellen omdat er licht brandt binnen.Zeker gezien hun geschiedenis met eerdere inbraken enzo. Dat de heer des huizes niet strakjes binnenkomt met een tazer
En dan zo'n mentaliteit hebben van: "Ik taser eerst, daarna stel ik vragen."
Jindai schreef:Cer schreef:ja nou ja heel leuk allemaal.... maar ik zie er wel een nieuw soort film in..
Iemand opent een topic op een forum over het opgesloten zijn in een huis.. en dat duurt en dat duurt maar, en ze plaatst steeds berichtjes... en dan ineens staat er "oh jongens, ik hoor wat! Ze zijn thuis!"
en dan "oh...nee...t wazzfnigng..hhhhh."
en dan...
vervolgens..
niks meer.....
![]()
#hetsibijnahalloweentenslotte
Oooh real life horror story.....En dan met z'n allen op zoek naar TS in de 'escape room' waar ze nu is!
Shadow0 schreef:(Als het gaat om spaghetti en pizza: blijkbaar komt dit in Italie heel vaak voor? Waarom zouden ze anders zulk voedsel hebben!Omdat het goed door de brievenbus past!)