Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMalibu schreef:Pfff ik word echt een beetje hopeloos van mijn scriptie hoor.. vrijdag inleverdag. Krijg ik vandaag feedback van m’n afstudeerdocent, is hoofdstuk 2 niet goed en moet helemaal anders. Maar die is notabene al goedgekeurd in mijn vooronderzoek door hem en de tweede beoordelaar?Word er echt een beetje moedeloos van zo...
mememe schreef:Ai dat is wel heel erg lastig en ook snel opeens. Ik zou de uitkomsten van je onderzoek presenteren middels een powerpoint presentatie, daarnaast kan je de powerpoint presentatie op papier uitprinten met lijntjes ernaast, zodat iedereen er wat bij kan schrijven. Daarnaast zou ik ook ruimte overhouden om te discussieren over jouw resultaten.
Dit is wat wij moeten doen met onze resultaten, heb je klasgenoten die misschien al ideeën hebben?
Marjoow schreef:mememe schreef:Ai dat is wel heel erg lastig en ook snel opeens. Ik zou de uitkomsten van je onderzoek presenteren middels een powerpoint presentatie, daarnaast kan je de powerpoint presentatie op papier uitprinten met lijntjes ernaast, zodat iedereen er wat bij kan schrijven. Daarnaast zou ik ook ruimte overhouden om te discussieren over jouw resultaten.
Dit is wat wij moeten doen met onze resultaten, heb je klasgenoten die misschien al ideeën hebben?
Ja precies. Het probleem wat ik met PPT heb is dat het niet heel origineel is. Dit gaat wel voor een cijfer, en komt samen met een artikel waar ik ook niet helemaal happy mee ben![]()
Ik heb mijn klasgenoten een app gestuurd dus wellicht dat daar nog wat uit komt.