Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vanmorgen aangenomen bij de nieuwe opleiding, dus heb er helemaal zin in!
SarahIlse schreef:Nou, ik heb 3 dagen gehad, besloten dat het totaal de verkeerde keuze was en begin morgen aan een andere opleiding. Eentje die me nu al meer ligt.Vanmorgen aangenomen bij de nieuwe opleiding, dus heb er helemaal zin in!
SarahIlse schreef:Nou, ik heb 3 dagen gehad, besloten dat het totaal de verkeerde keuze was en begin morgen aan een andere opleiding. Eentje die me nu al meer ligt.Vanmorgen aangenomen bij de nieuwe opleiding, dus heb er helemaal zin in!
Balou_k schreef:Mag ik mij hier ook melden?![]()
Ik volg de studie HBO-V, volgens mij las ik dat er nog meer mensen deze studie volgen.
Mijn rooster is al bekend en het ziet er meer dan prettig uit.![]()
Maandag beginnen na 10 uur, weinig tussenuren, mooie ruime blokken en elke vrijdag vrij!
Mijn werkcollege's voor a.s. maandag al voorbereid en nu lekker weekend!
Taifoen schreef:Balou_k schreef:Mag ik mij hier ook melden?![]()
Ik volg de studie HBO-V, volgens mij las ik dat er nog meer mensen deze studie volgen.
Mijn rooster is al bekend en het ziet er meer dan prettig uit.![]()
Maandag beginnen na 10 uur, weinig tussenuren, mooie ruime blokken en elke vrijdag vrij!
Mijn werkcollege's voor a.s. maandag al voorbereid en nu lekker weekend!
Ik doe ook HBO-V inderdaad. Waar volg je hem?

lovelys schreef:saabinex, dat is inderdaad wel weinig meiden. Hopelijk zitten er genoeg leuke mannelijke studenten tussen waar je ook leuk contact mee kan opbouwen.
saabineex schreef:lovelys schreef:saabinex, dat is inderdaad wel weinig meiden. Hopelijk zitten er genoeg leuke mannelijke studenten tussen waar je ook leuk contact mee kan opbouwen.
Dat moet denk ik wel goedkomen, ze gedragen zich in ieder geval al volwassen. Ik vind het heel raar dat wij tussen de middag geen echte pauze hebben. Rond half 10 heb je pauze en rond 3 uur... Moet toch kunnen middageten
KirstenHorse schreef:Kan dat zomaar?? Veel succes bij je nieuwe opleiding! Ik heb ook veel twijfels, maar ben tegelijk enthousiast haha.
Het is dat het een studie ook binnen de Hogeschool Rotterdam was, daardoor kon ik een overstapformulier invullen en werd d.m.v. wat belletjes het vrij snel geregeld. 
badeendje schreef:Oh goed dat je zo snel hebt doorgepakt, nu is er nog niks verloren. Wat ga je doen? Veel succes!

SarahIlse schreef:KirstenHorse schreef:Kan dat zomaar?? Veel succes bij je nieuwe opleiding! Ik heb ook veel twijfels, maar ben tegelijk enthousiast haha.
Nouja, zomaar niet echt.Het is dat het een studie ook binnen de Hogeschool Rotterdam was, daardoor kon ik een overstapformulier invullen en werd d.m.v. wat belletjes het vrij snel geregeld.
Als je enthousiast bent, is het goed haha!badeendje schreef:Oh goed dat je zo snel hebt doorgepakt, nu is er nog niks verloren. Wat ga je doen? Veel succes!
Thanks! Precies, ik dacht ook hoe sneller hoe beter. Des te minder mis ik. Ik doe nu Crossmediale Communicatie. Vandaag mijn eerste lesdag gehad en ben helemaal happy. Zó leuk, blij met deze keuze.
Moeten jullie lang reizen trouwens naar school?

en dan vrijdag de eerste echte theorielessen.