Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
wel handig opzich als je alles nakijkt!
iiSunshine schreef:ik heb morgen aardrijkskunde en biologie. voor biologie 2 oefenexamens gemaakt (toen niet geleerd) en rond de 5,5 en 1 aardrijkskunde oefenexamen een 6,2 (alleen begrippen doorgelezen) dus vandaag nog even knallen! denk dat ik mezelf maar even van bokt ban want ik kijk nogal vaak op bokt
zodra ik naar een kussen kijk val ik al half in slaap.

xPabloBokt schreef:iiSunshine schreef:ik heb morgen aardrijkskunde en biologie. voor biologie 2 oefenexamens gemaakt (toen niet geleerd) en rond de 5,5 en 1 aardrijkskunde oefenexamen een 6,2 (alleen begrippen doorgelezen) dus vandaag nog even knallen! denk dat ik mezelf maar even van bokt ban want ik kijk nogal vaak op bokt
Ik ook, ben echt om aardrijkskunde heen aan het draaien en heb ook echt weer een dip in mijn energiepeil vandaagzodra ik naar een kussen kijk val ik al half in slaap.

GabyShyy schreef:Ik mag waarschijnlijk een aantal examens in de 2de tijdvak doen. Morgen kan school pas met de inspectie bellen. Maar ik mag er vanuit gaan dat ik morgen geen bio hoef te maken. Want inspectie is toch meer controle voor of het echt is wat je hebt?
Merelll schreef:GabyShyy schreef:Ik mag waarschijnlijk een aantal examens in de 2de tijdvak doen. Morgen kan school pas met de inspectie bellen. Maar ik mag er vanuit gaan dat ik morgen geen bio hoef te maken. Want inspectie is toch meer controle voor of het echt is wat je hebt?
Wat fijn dat het waarschijnlijk geregeld is! Ik denk idd dat de inspectie gwn even een officiële doktersverklaring oid moet hebben zodat er bewijs is dat je echt een hersenschudding hebt en dat die niet nog kunnen beslissen van nee hoor wij vinden t niet erg genoeg, maar ik zou t niet zeker weten, hoop voor je dat t gwn geregeld wordt en je kan gaan herstellen!
Welke examens ga je nog proberen?
Het kwam ook precies slecht uit, ze was gedekt en we gingen uitrekenen wanneer ze dan was uitgeteld... 9 mei. "En wanneer beginnen je examens?" "Ehh 10 mei..." Doei gezellig camperen in de wei
xPabloBokt schreef:iiSunshine schreef:ik heb morgen aardrijkskunde en biologie. voor biologie 2 oefenexamens gemaakt (toen niet geleerd) en rond de 5,5 en 1 aardrijkskunde oefenexamen een 6,2 (alleen begrippen doorgelezen) dus vandaag nog even knallen! denk dat ik mezelf maar even van bokt ban want ik kijk nogal vaak op bokt
Ik ook, ben echt om aardrijkskunde heen aan het draaien en heb ook echt weer een dip in mijn energiepeil vandaagzodra ik naar een kussen kijk val ik al half in slaap.
iiSunshine schreef:xPabloBokt schreef:Ik ook, ben echt om aardrijkskunde heen aan het draaien en heb ook echt weer een dip in mijn energiepeil vandaagzodra ik naar een kussen kijk val ik al half in slaap.
Het is wat![]()
Wat heb je er al voor gedaan?
)?
.
Tytonidae schreef:Voor de mensen met VWO Wis A, zorg dat je alles snapt omtrent de normale verdeling en de nulhypothese! Dat kwam bij mij erg terug(en in het algemeen ook meer dan 'simpele' kansberekening) maar als je dat snapt en de juiste hints ziet staan in de tekst is het goed te doen!