Welk beroep hebben de bokkers?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 06:12

Groepsleerkracht op het basisonderwijs (groep 4) en tevens vakdocent bewegingsonderwijs ;) net als iemand hierboven

Heb jaren als accountmanager bij een stoffenfabrikant gewerkt in Italie en daarna als inkoopster bij een etalagematerialenbedrijf in A'dam. Ook nog een jaar PO export bij Olly's bv geweest (hoofdkantoor Oilily)

Els_175

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 07:19

Ailill schreef:
Els_175 schreef:
Ik ben recruiter en coach van een bedrijf gericht op vrouwelijke it-ers.
Wat grappig, beide wonend in Culemborg, zelfde branche en volgens mij ken ik het bedrijf :)

Tof! ChicksDevelop ;-)
Voor welk bedrijf werk jij?

Els_175

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 07:21

rocymax schreef:
Citaat:
Els_175 schreef:
Ik ben recruiter en coach van een bedrijf gericht op vrouwelijke it-ers.

Ik heb tot 3 x aan toe gelezen, ik ben rec ruiter (recreatieruiter) totdat ik doorhad wat er stond. :')

Hahahaha ja zo had ik het woord nog niet eerder gelezen/bekeken :-p

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 10:30

Els_175 schreef:
Ailill schreef:
Wat grappig, beide wonend in Culemborg, zelfde branche en volgens mij ken ik het bedrijf :)

Tof! ChicksDevelop ;-)
Voor welk bedrijf werk jij?
Yes, ik zat inderdaad met CD in m'n hoofd. Ik was tot vorige maand werkzaam voor het ICT bedrijf van mijn ex, Boxplosive. Daarnaast veel bij Source binnen geweest en nu bezig met Flow Traders :)

SMDR93

Re: Welk beroep hebben de bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 10:50

Afgestudeerd als paraveterinair maar daar is weinig werk in te vinden.
1,5 fulltime gewerkt in een cafetaria/lunchroom.
Nu eerste jaarstudent apothekersassistente

Flits__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 10:54

Ik heb niet zo'n spannend beroep haha. Maar wel hele leuke collega's en dat is net zo belangrijk :D . Ik werk als administratieve ondersteuning voor team VTH. Bij de provincie Drenthe. :D

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 10:56

Goldie schreef:
MonteKarlo schreef:

En ik ben in opleiding voor MBBer :D

Leuk!! In welk jaar zit je? :)

2e jaar, vorig jaar propedeuse gehaald :) zware opleiding als in de zin van onwijs veel theorie die je moet kennen, maar elke dag weer zin om naar school te gaan om nieuwe dingen te leren van de artsen en docenten, ik vind het super interessant en kan niet wachten aan de slag te mogen als mbb'er :j

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 10:57

Nalonyda schreef:
Ik heb een diploma grafisch vormgeven, en interactief design. Helaas amper werk in te vinden... dus ik ben uitzend horeca medewerker. Kom onder andere in hotels terecht, Circustheater, ministeries, politie en grote evenementen :j

Mijn vriend heeft ook interactieve vormgeving gedaan. Het vinden van werk na zijn afstuderen was inderdaad wel lastig, maar toen hij eenmaal ervaring had opgedaan kon hij praktisch overal terecht. Niet opgeven dus!

Varekaj schreef:
Waarom doet me dat spontaan aan een kat denken :')
edit: klopt niet, een kat heeft wel personeel :+

Een kat is een ZMP'er. :j
Laatst bijgewerkt door Adamootje op 05-05-17 11:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 11:03

Flits__ schreef:
Ik heb niet zo'n spannend beroep haha. Maar wel hele leuke collega's en dat is net zo belangrijk :D . Ik werk als administratieve ondersteuning voor team VTH. Bij de provincie Drenthe. :D

Leuke collega's zijn goud waard! :j En ach, ik zeg altijd 'het is maar werk' dat hoeft niet spannend te zijn en bovendien, jij bent niet je werk toch? Gelukkig zijn is het belangrijkst *\o/*

Bianca22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 16:31

Ik ben net aangenomen in een ziekenhuis, ga bloedprikken op de poli en voor de trombosedienst...
altijd in de zorg gewerkt, als kraamverzorgende, pedagogisch medewerker en in de thuiszorg....

het ziekenhuis is van kinds af aan al de plek waar ik altijd al wilde werken....heb er ontzettend veel zin in!

leuk om al die beroepen te zien! zoveel verschillende! heel interessant!!

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 16:49

Apothekersassistente! Ik vind het heel leuk en gevarieerd.

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 16:51

ik ben afgestudeerd als manager opslag en vervoer transport logistiek, en ben nu werkzaam als order administratie en assistent magazijn medewerker

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 16:58

Ik studeer en loop stage op een ambassade. Als ik volgend jaar ben afgestudeerd hoop ik iets te kunnen blijven doen in de internationale betrekkingen. :)

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 17:11

Tandartsassistente :)

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 17:14

heb een dierverzorging diploma op zak.
Werkte als inpak medewerker in een slachterij, nu door ziekte en het verloop kan ik niet terug dus zit een beetje in het diepe.

Helaas door de ziekte word dierenwerk het niet meer, gesoliciteerd als medewerker in een bak winkel :D
wil een opleiding gaan volgen tot intercedent.

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 17:15

Ik ben in februari afgestudeerd als leerkracht voor het basisonderwijs. Ondertussen ook enkele korte vervangingen gedaan (vooral als leerkracht, maar ook één als ondersteunend leerkracht voor co-teaching). Helaas is fulltime voor de klas staan niet mijn droomjob, dus ben ik nu op zoek naar een andere job.
Hier komen wel héél veel leuke jobs voorbij waarvan ik denk dat het ook wel bij mij zou passen.

wapitie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 17:17

Creatief therapeut/begeleider (hoofdbegeleider) in de psychiatrie. En secretaris van een stichting. Lekker druk als alleenstaande van drie jonge meiden.

20513

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 17:38

Wijkverpleegkundige, en hoop einde dit jaar deeltijd HBO dier&veehouderij te starten

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 17:40

Ik ben maatschappeljjk werker in de psychiatrie :)

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 17:48

ZZP-er secretariele dienstverlening. Overwegend notulist (opdrachtgevers huren mij in voor het vastleggen van hun vergaderingen). Opdrachtgevers zijn divers: projectontwikkeling, woningcorporatie, huisartsenposten Amsterdam, verzekeringsmaatschappij, pensioenfonds. Voor 1 opdrachtgever run ik een (virtueel) secretariaat.
Het notuleren is meestal op directie-, aandeelhouders-, raad van commissarissen niveau.
Nieuwe opdrachtgevers zijn uiteraard altijd welkom.

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 17:53

Begeleider in de gehandicaptenzorg.

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 17:57

Chemisch laborant

Felinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 17:59

Voorheen (preventie)tandartsassistente, nu werkzaam als barrista in een café op een klein vliegveld voor zweefvliegtuigen in het midden van het Engelse platteland :D

Bedoeling is om straks voor 2 jaar naar de universiteit te gaan in Bristol voor opleiding tot mondhygiëniste.

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 18:01

Ben afgestudeerd op Reclame- en presentatietechnieken aan het Nimeto. In m'n eindexamenjaar werkte ik 1 dag per week bij een groothandel in ruitersportartikelen, toen ik afgestudeerd was in vaste dienst, alweer 17,5 jaar inmiddels. M'n werkzaamheden zijn productfotografie, DTP-werk (advertenties, folders en verpakkingen opmaken), werktekeningen/illustraties opmaken voor leveranciers ter ondersteuning van de inkoop en grafisch ontwerpen. Ook de welbekende paardenbladen voorzien van productinfo/persberichten en aanleveren spullen voor fotoshoot. En maak presentaties/etaleerwerk op voor beurzen die we houden.
Thuis in m'n vrije tijd ben ik boerin, m'n vriend heeft een melkveebedrijf.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 18:31

_Summerly_ schreef:
Ik studeer en loop stage op een ambassade. Als ik volgend jaar ben afgestudeerd hoop ik iets te kunnen blijven doen in de internationale betrekkingen. :)
Dit lijkt me echt zo ontzettend tof :D