net als iemand hierbovenHeb jaren als accountmanager bij een stoffenfabrikant gewerkt in Italie en daarna als inkoopster bij een etalagematerialenbedrijf in A'dam. Ook nog een jaar PO export bij Olly's bv geweest (hoofdkantoor Oilily)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
net als iemand hierbovenEls_175 schreef:Yes, ik zat inderdaad met CD in m'n hoofd. Ik was tot vorige maand werkzaam voor het ICT bedrijf van mijn ex, Boxplosive. Daarnaast veel bij Source binnen geweest en nu bezig met Flow TradersAilill schreef:Wat grappig, beide wonend in Culemborg, zelfde branche en volgens mij ken ik het bedrijf
Tof! ChicksDevelop![]()
Voor welk bedrijf werk jij?
Goldie schreef:MonteKarlo schreef:
En ik ben in opleiding voor MBBer
Leuk!! In welk jaar zit je?
zware opleiding als in de zin van onwijs veel theorie die je moet kennen, maar elke dag weer zin om naar school te gaan om nieuwe dingen te leren van de artsen en docenten, ik vind het super interessant en kan niet wachten aan de slag te mogen als mbb'er
Nalonyda schreef:Ik heb een diploma grafisch vormgeven, en interactief design. Helaas amper werk in te vinden... dus ik ben uitzend horeca medewerker. Kom onder andere in hotels terecht, Circustheater, ministeries, politie en grote evenementen
Varekaj schreef:Waarom doet me dat spontaan aan een kat denken![]()
edit: klopt niet, een kat heeft wel personeel
Flits__ schreef:Ik heb niet zo'n spannend beroep haha. Maar wel hele leuke collega's en dat is net zo belangrijk. Ik werk als administratieve ondersteuning voor team VTH. Bij de provincie Drenthe.
En ach, ik zeg altijd 'het is maar werk' dat hoeft niet spannend te zijn en bovendien, jij bent niet je werk toch? Gelukkig zijn is het belangrijkst