Iemand die met mijn werk mee kijkt vind ik nog niet zo heel erg, maar dat interview van 1,5 uur erna

Jij niet gehad Nancy? Stom he dat er zoveel verschil zit in dezelfde opleidingen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hyawatta schreef:Ik heb me vandaag aangemeld voor de opleiding officemanager. Die werd me geadviseerd ipv de half jaar cursus receptie/secretaresse/administratief. Die van een half jaar krijg je niet echt een diploma voor en bij de officemanager wel. Krijg eerst een maand proef en als het me bevalt kan ik meteen door gaan. Ben erg benieuwd. Ook hoe het thuis studeren me bevalt haha
AmoorM schreef:Hoi hoi,
Ik kom toch weer even binnen vallen. Inmiddels ben ik er over uit dat ik graag medisch secretaresse wil worden.
Contact gehad een instituut. Zij gaven aan dat het zonde was als ik met de opleiding zou beginnen omdat ik mijn gewone secretaresse diploma al heb. De helft van de vakken is dan het zelfde. Ze zeiden dat ik dan beter de 3 medische modules kon halen. Medische terminlogie, anatomie em fysologie en medisch administratie. Maar nu zag ik toevallig op een vacature site een vacature voor medisch secretaresse waarbij wel stond dat je echt medisch secretaresse diploma nodig had.
Wat vinden jullie?
AmoorM schreef:Thanks voor jullie berichten! Ik heb gebeld en ze geven aan dat een algemeen secretaresse diploma + medische modulen gelijk staat aan een medisch secretaresse diploma. Gelukkig! Dus deze dame gaat zich in schrijven voor medische terminologie!