Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
baroeg schreef:oh met nr 258 maak je nog best een goede kans hoor!!
zijn best wat mensen die hun examens niet halen, toch een andere studie gaan doen (dubbele inschrijving), of na 3 weken denken... nee niet mijn ding.
Axivoca123 schreef:@xKimss yess! Heeft mijn argument toch geholpen![]()
Dat is waar, ik ben echt benieuwd! Ik hoop dat je gelijk hebt!
Maar er gelden nu "strengere" regels om voor vwo te kunnen slagen, misschien zal dat nu meer effect hebben op hoeveel mensen hun diploma halen.. Ben benieuwd..
Resistance schreef:Axivoca123 schreef:@xKimss yess! Heeft mijn argument toch geholpen![]()
Dat is waar, ik ben echt benieuwd! Ik hoop dat je gelijk hebt!
Maar er gelden nu "strengere" regels om voor vwo te kunnen slagen, misschien zal dat nu meer effect hebben op hoeveel mensen hun diploma halen.. Ben benieuwd..
Strengere regels? *zit in VWO6, heeft niks geks gemerkt*
Axivoca123 schreef:Resistance schreef:
Strengere regels? *zit in VWO6, heeft niks geks gemerkt*
Dat je nu max 1 vijf mag halen (uit wiskunde, nederlands en engels), gemiddelde van alle examen cijfer moet hoger dan een 5.5 etc. niet echt "streng", maar je moet nu wel aan meer 'eisen' voldoen.
jasmijnz schreef:Ik wil me nu toch graag gaan inschrijven voor Belgie weet nog niet wat mijn voorkeur heeft.
Denk toch Antwerpen!
Maar weet iemand hoe het precies met de inschrijving ect zit? Kan er niet veel over vinden.
Axivoca123 schreef:baroeg schreef:oh met nr 258 maak je nog best een goede kans hoor!!
zijn best wat mensen die hun examens niet halen, toch een andere studie gaan doen (dubbele inschrijving), of na 3 weken denken... nee niet mijn ding.
Je geeft me wel hoop! Ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het (x1000)
Voor de mensen die nu twijfelen of ze een andere studie willen doen of niet; dit zeg ik met een lief hart, ga dan alsjeblieft de andere studie doen. Als je twijfelt weet je het dus niet zeker, maar er zijn nu mensen die het 300% zeker weten die misschien dan nog een kans maken om dgk te doen als je toch die andere studie kiest.maar natuurlijk moet je doen wat je wil
Deoiridh schreef:Is het nu zo dat je met een 8 gemiddeld ook gewoon moet loten? Dus geen zekerheid op plaatsing? Lijkt me logisch maar was me nog onduidelijk.