Of naja, een tijdje terug al.Voor welke studie heb je je ingeschreven?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Of naja, een tijdje terug al.
evaxfanny schreef:Gefeliciteerd met je rijbewijs! Ik heb hem een tijdje geleden ook gehaald, was de eetste keer gezakt
Ik wacht op de uitslag van de decentrale selectie van geneeskunde in Maastricht. Vorige week laatste se-week gehad, nog geen punten terug dus even afwachten.
Wat gaan jullie doen als je niet wordt aangenomen bij de studie die je wilt doen?
Merelll schreef:evaxfanny schreef:Gefeliciteerd met je rijbewijs! Ik heb hem een tijdje geleden ook gehaald, was de eetste keer gezakt
Ik wacht op de uitslag van de decentrale selectie van geneeskunde in Maastricht. Vorige week laatste se-week gehad, nog geen punten terug dus even afwachten.
Wat gaan jullie doen als je niet wordt aangenomen bij de studie die je wilt doen?
Nog gefeliciteerd dan haha
Ik wil dan denk ik dezelfde studie (biomedische wetenschappen) in amsterdam doen, daar is geen selectie bij een vd twee uni's haha. Of desnoods een tussenjaar maar sws het volgend jaar nog een x proberen in utrecht.
Jij?
evaxfanny schreef:dankjewel!
Ik wil dan biomedische wetenschappen in Maastricht doen, maar meer om mn jaar op te vullen. Eigenlijk is geneeskunde het enige wat ik echt leuk vind... Dus dan probeer ik het sowieso volgend jaar weer.
evaxfanny schreef:Hebben jullie al een idee hoe en wanneer je gaat leren voor de examens? Maken jullie echt een planning of begin je gewoon ergens... Persoonlijk weet ik het niet zo goed