Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xniieeenke schreef:Ik wil nu écht per direct van school, wat een stom rooster hebben wij zeg... en een vervelende mentor, een pedo vent voor natuurkunde, dit kan echt niet...
Op maandag van 8:30 tot 14:10
Op dinsdag van 8:30 tot 16:05
Op woensdag van 8:30 tot 15:15 maar dat wordt vast tot 14:10 omdat mentoruur toch doelloos is
Op donderdag van 8:30 tot 15:00
Op vrijdag van 11:15 tot 16:05 wat betekent dat ik niet kan paardrijden, óf rechtstreeks heen moet wat echt veel te druk is.
Onze klas heeft als basis 16 mensen maar zullen vast een aantal mensen bij in komen van sportklas / tweetalig atheneum in sommige lessen.
Frans heb ik een héle toffe docente, dat is het enige wat ik dan zegmaar 'leuk' vind qua leraren tot nu toe. Oh ja, en muziek en handvaardigheid. Maar dar hebben we 1 uur en doen we geen hol.
Ik gok 6 leraren die 'te doen' zijn en voor engels (die is ook mijn mentor) een vrouw die super ouderwets is en overspannen. Haar naam in combinatie met overspannen is al járenlang haar bijnaam, wat een r*tmens. Duits nog steeds de zelfde stinkerd als vorig jaar, geschiedenis een conservatieve en ouderwetse dame, natuurkunde een man die constant naar iedereens borsten kijkt, obsessie of zo.
En een aantal die ik niet ken. H E L P.
is slim om dat uit te wisselen
Nienke..