Isa, zo'n scankluisje lijkt me niet echt fijn nee..
Franka, ik zit nu gelukkig 1 dag minder tot 16.05, dat maakt m'n rooster wel weer wat fijner.
Sophie, wat raar zeg, dat ze je boeken kwijt zijn. Nou ja, goed excuus om je huiswerk niet te maken
Ik heb zelf geen eigen paard, dus daar helaas geen tips voor
wel super leuk dat je nu een eigen paard hebt!
Joëlle, geen bel op school? Houden jullie zelf de tijd bij ofzo
Ik praat trouwens mee sinds het VWO 3 topic, ik dacht altijd dat ik al vanaf vwo 1 meepraatte
maar dat topic was er toen volgensmij nog niet eens. Ik weet het niet zo goed wat betreft de/een meeting, ik weet niet of ik mag en het ligt er natuurlijk aan waar en wanneer het is, maar ik ben ook altijd best verlegen/niet mezelf als ik nieuwe mensen leer kennen. Ik weet niet of ik dan wel zo gezellig ben
Ons rooster was trouwens vaag en iedereen had het verkeerd gezien.. Maar ik zit vrijdag dus niet tot 16.05 maar tot 15.15, dan kan ik gelukkig gewoon op vrijdag blijven rijden
(behalve morgen dan, want het is echt veel te warm)
Wij hadden vandaag de laatste 4 uur verkort rooster (40 minuten les ipv 50), dus ik was 40 minuten eerder uit, alles was beter dan tot 16.05 op school zitten met deze hitte. Morgen hebben we gelukkig de hele dag verkort rooster. Morgen zou ik normaal 2-7 zitten, maar morgen heb ik (dankzij uitval) alleen het 7e uur les
en dan hebben we ook nog verkort rooster, dus ik heb alleen maar les van 13.20 tot 14.00, echt heel fijn met dit weer.