Op dit moment ben ik bezig om de opleiding Diergezondheid & Management af te ronden. Het eerste gedeelte, de afstudeerstage en 1 minor zit er zo goed als op. Moet nog wel een toets herkansen en een verslag aanpassen van de minor. Van een verslag moet ik nog een beoordeling krijgen.
Inmiddels wel bezig met de 2e minor, en met de scriptie moet ik nog starten.. Dat is ook het grootste probleem.. Ik wil graag een literatuurstudie doen, omdat ik dan niet afhankelijk ben van andere mensen, waardoor ik de (krappe) tijd goed kan benutten in plaats van te wachten tot iemand een keer tijd heeft. Maar nu.. wat voor onderwerp moet ik kiezen.. ik vind het zo lastig..
Heeft iemand tips om een goede keuze te kunnen maken. Mijn interesses zijn:
- Dieren met name paarden en honden.
- Voeding voor dieren (en ook voor de mens)
- Gezondheid van dieren.
Als iemand mij tips aan de hand kan doen om een goede keuze te kunnen maken, of zelfs tips voor een onderwerp, hoor ik het graag.

Moet echt zorgen dat ik wel van alle vlakken wat/genoeg mee krijg. Het tempo ligt hoog. Dat is op zich fijn, maar zo nu en dan is ademhalen of eten ook niet verkeerd.
Het is sowieso een intensieve baan, maar ik merk dan wel dat ik een tekort aan ervaring heb (wat uiteraard logisch is) waardoor het allemaal nog wat intensiever is. Maar wel heel erg leerzaam daardoor! En merk gelukkig al veel verschil met de eerste weken.

Ben meer gerust gesteld ook, gisteren xD Was al aan het stressen voor het afronden van m'n stage, had het idee dat ik nog niets had
Heb nu alle vertrouwen dat alles gewoon goed komt. Als ik zo doorga haal ik sowieso m'n stage makkelijk. Dat was in januari wel anders