EskeGirl schreef:Ik doe VWO: Nl, geschiedenis, WisA, Engels, economie, m&o, Frans en aardrijkskunde.
Ik sta er gewoon goed voor, leer keihard maar ben op het moment gewoon zo onwijs onzeker
Als ik niet zou slagen zou ik naar de vavo geen, geen zin in nog een jaar alles opnieuw doen.
Dit gevoel heb ik ook. Gisteren kreeg ik er echt last van, toen ik nog niet eens meer de simpelste sommetjes kon uitrekenen, puur omdat ik teveel heb geleerd aan een stuk. Ik zit met de druk van het examen, daarna natuurkunde inhalen en ik pieker over mijn keuze voor volgend jaar, omdat ik een gigantische twijfelkont ben.
Ik ben echt ontzettend blij als de examens voorbij zijn en ik me weer wat meer mezelf voel. Misschien dat ik dan ook weer wat meer zin krijg in volgend jaar!

Ga jij nog iets doen voor Engels? Ik denk dat ik morgen en dinsdagmorgen gewoon een leuk Engels boek lees en dat ik verder niks meer doe. Dan kom ik een beetje in die Engels-stemming, zonder dat ik nieuwe informatie in mijn hoofd blijf stampen!