PeerAppel schreef:
Ah kijk eens aan! Bril was zeker niet gepoetst hihi
Ik gok dat het voor deze opleiding en mijn opleiding wel hetzelfde zal zijn en dan zal die week intern wel de ardennenweek zijn. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Whaha niet goed gekeken dus.
mirtedl schreef:haha oja kersvers had ik ook een mail van gekregen maar ik ga echt niet alleen naar een feest als ik nog niemand ken
edit, programma heb ik ook niet ontvangen maar kan je zelf bekijken per opleiding!
Daar weet ik nog niks van Iselda schreef:mirtedl schreef:haha oja kersvers had ik ook een mail van gekregen maar ik ga echt niet alleen naar een feest als ik nog niemand ken
edit, programma heb ik ook niet ontvangen maar kan je zelf bekijken per opleiding!
Dat had ik dus ook ja!
Kersvers 25 en 26 augustus oid ?
En intro 29 en 30 augustus. We gaan geloof ik Amsterdam verkennen ofzo, weet t ook niet precies. Hoop volgende week m'n rooster te krijgen!
Pluisje1998 schreef:Hmm DUO weet blijkbaar iets dat ik niet weet. Heb een mailtje waarin staat dat zij gegevens hebben dat ik in het buitenland ga studerenDaar weet ik nog niks van
mnka schreef:Mensen die naar het HvA gaan. Hebben jullie wel al jullie klas ontvangen? Of krijg je dat dan ook de 22e?
Wij hebben zo'n introductie weekend zag ik net pas. Dan gaan ze Amsterdam verkennen, maar ik kom zelf uit Amsterdam. Maar dat is met de studentenvereniging en je moet er voor betalen. Dat zie ik niet zo zitten eigenlijk.
met als afsluiting donderdag Purple festival! nog meer mensen die daar te vinden zijn?